پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به دانش‌آموز نائب‌قهرمان شطرنج جهان

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خطاب به آرین غلامی دانش‌آموز قهرمان شطرنج که حاضر به رویارویی با شطرنج‌باز رژیم صهیونیستی نشد، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به دانش‌آموز نائب‌قهرمان شطرنج جهان

آرین غلامی دانش‌آموز مازندرانی و بازیکن شطرنج کشور و قهرمان سابق زیر 8 سال جهان در مسابقات ریلتون کاپ سوئد 2018 با نایب قهرمانی در مسابقات برق آسا و عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی موفق به کسب نورم استاد بزرگی و ریتینگ 2500+ شد و مقام نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.

متن پیام عسکری نیکزاد خطاب به او چنین است:

بسمه تعالی
خبر کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات شطرنج «ریلتون کاپ سوئد» توسط دانش‌آموز سرافراز مازندرانی -آرین غلامی- موجب سرور و شادمانی جامعه فرهنگیان و خانواده بزرگ تعلیم و تربیت استان مازندران شد.

اما شیرین‌تر از این، افتخار بزرگی است که همواره جوانان غیرتمند این مرز و بوم بازآفرینی می‌کنند و این بار دانش‌آموز غیوری از دیار علویان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، از مسابقه با نماینده رژیم کودک‌کش امتناع کرد.

این جانب ضمن تبریک این اقدام بزرگ به تمامی ملت ایران، جامعه فرهنگیان استان، و خانواده آرین عزیز، آرزوی صحت، سلامت و موفقیت های روزافزون در تمامی عرصه ها برای این دانش آموز فداکار و تمامی دانش آموزانی را دارم که در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و حیات طیبه قرار دارند.

این مدال نقره از حیث اعتقاد به کیان اسلام و انقلاب آنقدر ارزشمند است که شایستگی هزاران بار دست مریزاد در کارنامه دانش آموز قهرمان ما را دارد. دست مریزاد به تمام آرین های مومن، بابصیرت ‌و قهرمان.

عسکری نیکزاد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار