مدیران فعال در طرح «دوشنبه‌های پر مهر» جویبار تجلیل شدند

ساری (پانا) - مدیران فعال در اجرای طرح «دوشنبه‌های پر مهر» طرح صدقه سلامتی دانش‌آموزان با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران و مدیر آموزش‌وپرورش جویبار تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۸۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران فعال در طرح «دوشنبه‌های پر مهر» جویبار تجلیل شدند

در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مربیان پیشتاز در جویبار، مدیران فعال در اجرای طرح «دوشنبه‌های پر مهر» طرحی که با همکاری سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد مازندران در حال اجرا در مدارس دارای گروه تشکیلاتی پیشتازان است، می‌باشد، تجلیل شدند.

محمود ضیا سراجی رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار سهم این شهرستان در اجرای فاز نخست طرح دوشنبه‌های پر مهر به نیت صدقه سلامتی دانش‌آموزان را 40 مدرسه از مجموع 120 مدرسه اعلام کرد و گفت: «از زمان اجرای این طرح 390 بار دوشنبه‌های پر مهر در این مدارس با حضور دانش‌آموزان اجرا شد و در فاز دوم مابقی مدارس نیز به اجرای این طرح خواهند پرداخت.»

سراجی با اشاره به 12 هزار و 970 دانش‌آموز مشغول به تحصیل در شهرستان جویبار ادامه داد: «6 هزار و 558 دانش‌آموز تاکنون در این شرکت کرده‌اند.»

او اعلام کرد که در این 40 مدرسه‌ای که در فاز نخست طرح دوشنبه‌های پر مهر را اجرا کرده‌اند، 59 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار مبلغ جمع‌آوری شده در این طرح را 3 میلیون و 570 تومان اعلام و تاکید کرد که هدف اصلی طرح مشارکت دانش‌آموزان در انفاق و تمرین نوع‌دوستی بوده و میزان مبلغ جمع شده از اهمیت برخوردار نیست.

سراجی همچنین از انجام تعهدی که کمیته امداد در اجرای طرح دوشنبه‌های پر مهر نسبت به مدیران داشت خبر داد و گفت: «خانواده‌های دانش‌آموزانی که مدیران به ما معرفی کردند تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند و در حال حاضر هر خانواده از 200 تا 500 هزارتومان به صورت ماهانه دریافت می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار