دوشنبه‌های پر مهر در دبستان شهید قلندری بهشهر برگزار شد

ساری (پانا) - طرح«دوشنبه‌های پر مهر» که با همکاری کمیته امداد و سازمان دانش‌آموزی مازندران در حال اجراست، در دبستان شهید قلندری شهرستان بهشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دوشنبه‌های پر مهر در دبستان شهید قلندری بهشهر برگزار شد

امروز در اجرای طرح«دوشنبه‌های پر مهر» که با همکاری کمیته امداد و سازمان دانش‌آموزی مازندران در حال اجراست، دانش‌آموزان دبستان شهید قلندری شهرستان بهشهر، «صدقه سلامتی» خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

علی‌اصغر قیصری مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندرن در حاشیه این برنامه، با اشاره به هدف‌های دوازده‌گانه این سازمان، طرح دوشنبه‌های پر مهر را منطبق بر این منش‌ها برشمرد و گفت: «گرچه این طرح با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌‌شود، اما هدف نهایی ما در این طرح، مادی نیست بلکه اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی و انفاق است.»

قیصری با بیان اینکه طرح دوشنبه‌های پر مهر در حال حاضر مختص استان مازندران است، اعلام کرد که از ابتدای آبان‌ماه و در فاز نخست، این طرح هر دوشنبه در مدارس دارای گروه تشکیلاتی برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران از تکامل این طرح خبر داد و اتصال آن با طرح گردشگری دانش‌آموزی را از برنامه‌های آینده برشمرد که طی آن دانش‌آموزان از مرکز کمیته امداد بازدید کرده و در جریان کار و خدمات‌رسانی این مراکز قرار می‌گیرند.

او همچنین با اشاره به جمعیت 32 هزار نفری دانش‌آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: «یک‌هزار و 200 مربی تشکیلات نیز عضو سازمان دانش‌آموزی مازندران هستند که می‌توانند بهترین مروج طرح «دوشنبه‌های پر مهر» باشند. این مربیان با منش‌های تشکیلاتی و اهداف آن آگاه هستند.»

قیصری با اشاره به اینکه این طرح در مراحل بعدی در تمامی 4000 مدرسه مدارس استان اجرا خواهد شد، توضیح داد: «در سال گذشته 930 مدرسه در استان دارای گروه و مربی تشکیلاتی بوده‌اند و امسال این تعداد مدرسه به 1500 مدرسه تشکیلاتی افزایش خواهد یافت و طرح مهربانی در ادامه در تمامی این مدارس در مرحله نخست اجرا خواهد شد.»

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران یادآور شد که مبالغ جمع‌آوری شده از صندوق‌های صدقه طرح دوشنبه‌های پر مهر با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دانش‌آموزان نیازمند هزینه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار