افتتاحیه "دنیا تنهایی کم ندارد" بی فرش قرمز، بدون سلبریتی

تهران (پانا) - عصر امروز با اولین نمایش فیلم سینمایی دنیا تنهایی کم ندارد ساخته افشین لیاقت، اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۸۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه "دنیا تنهایی کم ندارد" بی فرش قرمز، بدون سلبریتی

به گزارش روابط عمومی فیلم، نمایش افتتاحیه فیلم دنیا تنهایی کم ندارد ساعت 19:30 امروز یکشنبه 16 دی ماه در موزه سینما خواهد بود و در این سانس، برخلاف اغلب برنامه های آغازین رایج نه از فرش قرمز و مراسم ویژه خبری خواهد بود و نه از حضور سلبریتی ها.
بنا بر این گزارش، عوامل سازنده فیلم برای تشویق مردم جهت حمایت از سینمای مستقل، برای حضور در اکران افتتاحیه "دنیا تنهایی کم ندارد" بلیت خریداری کرده اند و هیچ کس با بلیت مهمان به موزه سینما نخواهد آمد.

پیش فروش اینترنتی فیلم "دنیا تنهایی کم ندارد" با استقبال قابل توجه مخاطبان گروه هنر و تجربه مواجه شد و همه بلیت های اولین سانس نمایش این فیلم در موزه سینما به فروش رسید.
لعیا زنگنه، سید جواد یحیوی، حبیب اعتصام، رومینا دوراخان، ماندانا پیشه ور، سپیده سروش، مهسا زاهد، کامبیز نادعلی، علیرضا افغان و پویان فقیری بازیگران "دنیا تنهایی کم ندارد" هستند و در خلاصه داستان فیلم آمده است: مسن تر ها می گن؛ خوشحال بودیم اما نمی دونستیم خوشحالیم. فقیر بودیم اما نمی دونستیم فقیریم. تنها بودیم اما نمی دونستیم تنهاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار