افتتاح مردمی «دنیا تنهایی کم ندارد» در موزه سینما

تهران (پانا) - با استقبال پرشور از اولین سانس نمایش «دنیا تنهایی کم ندارد» ساخته افشین لیاقت، نمایش عمومی این فیلم در گروه هنر و تجربه آغاز شد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مردمی «دنیا تنهایی کم ندارد» در موزه سینما

به گزارش روابط عمومی فیلم، این سانس با حضور پرشور مخاطبان فیلم که در کنار عوامل سازنده فیلم، بلیت خریداری کرده بودند، همراه شد.

سیدجواد یحیوی در حاشیه این اکران با ابراز خوشحالی از نمایش عمومی فیلم پس از چند سال اظهار داشت: موضوعاتی مثل تنهایی که در این فیلم محوریت دارد، تاریخ مصرف ندارد بلکه موضوعی فراتر از مرز است.

او گفت: چنین فیلم هایی همیشه برای مخاطب حرفی برای گفتن دارند و اصولا آن بخشی از هنر، اصالت دارد که به موضوعات بنیادین ذهن آدم ها اشاره می کند و به مسائل اساسی انسان می پردازد.

گفتنی است عوامل سازنده فیلم "دنیا تنهایی کم ندارد" برای تشویق مردم جهت حمایت از سینمای مستقل، برای حضور در این اکران افتتاحیه بلیت خریداری کرده اند و برخلاف سایر مراسم مشابه، در این اکران از بلیت مهمان خبری نبود.

لعیا زنگنه، سید جواد یحیوی، حبیب اعتصام، رومینا دوراخان، ماندانا پیشه ور، سپیده سروش، مهسا زاهد، کامبیز نادعلی، علیرضا افغان و پویان فقیری بازیگران "دنیا تنهایی کم ندارد" هستند و در خلاصه داستان فیلم آمده است: مسن تر ها می گن؛ خوشحال بودیم اما نمی دونستیم خوشحالیم. فقیر بودیم اما نمی دونستیم فقیریم. تنها بودیم اما نمی دونستیم تنهاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار