نمایشگاه نقاشی « نقش طبیعت » در نیشابور بر پاشد

نیشابور ( پانا )- نمایشگاه نقاشی « نقش طبیعت » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « ندا حاجی بیگلو » در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

کد مطلب: ۸۸۴۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی « نقش طبیعت » در نیشابور  بر پاشد

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی« نقش طبیعت » در صدد است آثار هنری جدیدی را به مخاطب ارایه کند برپاشده است.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی « نقش طبیعت » آثاربانوی هنرمند نیشابوری « ندا حاجی بیگلو » است که در آن 26 اثر نقاشی در ابعاد 30*20 تا 120*100سانتیمتر برپا شده است .

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن ، گواش ، مداد رنگی و سیاه قلم است که به سبک رئالیسم وامپرسیونیسم طراحی شده و موضوعات آن طبیعت و چهره می باشد.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی« ندا حاجی بیگلو » است که دارای 20سال سابقه هنری نقاشی در دیگر زمینه های هنری نیز فعالیت دارد و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن می باشد.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « نقش طبیعت » از 15 الی 20 دی97 هر روز از ساعت 17 الی 20 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار