دهمین نمایشگاه صنعت سیمان و گرامیداشت 85 سالگی صنعت سیمان ایران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران از گرامیداشت 85 سالگی صنعت سیمان کشور خبر می‌دهد و می‌گوید این مراسم همزمان با"دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان و صنایع وابسته"و همایش تخصصی" نقش صنعت سیمان در اقتصاد مقاومتی"در روزهای 18 و 19 ماه در تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۳۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دهمین نمایشگاه صنعت سیمان و گرامیداشت 85 سالگی صنعت سیمان ایران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان و صنایع وابسته؛ عبدالرضا شیخان با بیان اینکه صنعت سیمان از جمله صنایع کهن و مادر است که سهم مهمی در توسعه پایدار کشور داشته است، گفت: در مراسم گرامیداشت 85 سالگی صنعت سیمان ایران ضمن تقدیر از پیشکسوتان صنعت سیمان و واحدهای برتر و صادرکنندگان نمونه، درباره مسائل روز این صنعت بحث، بررسی و چاره‌اندیشی خواهد شد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران اضافه کرد: همراه با برگزاری این مراسم، همایش تخصصی و نمایشگاه بزرگ صنعت سیمان و صنایع وابسته نیز با حضور اکثریت شرکت‌های سیمان مناطق مختلف کشور و برخی از صنایع پایین ‌دستی و ارائه‌دهندگان خدمات به صنعت سیمان برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا این رویداد ملی، سبب توجه بیشتر به خواسته‌های این صنعت و چاره‌اندیشی برای مشکلات آن در وضع کنونی کشور شود.

همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی سیمان، ده‌ها شرکت تولیدی و واحدهای تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی؛ جدیدترین تکنولوژی‌های ساخت و تولید بتن، پیشرفت‌های صورت‌گرفته این حوزه و نوین‌ترین تجهیزات صنعت سیمان و صنایع وابسته را ارائه می‌کنند.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات و قطعات مربوط به کارخانه آسفالت، دستگاه سرند، دستگاه مرکزی بتن ثابت، سنگ شکن‌های مخروطی، لوله و متعلقات برای عملیات بتن‌ریزی فنداسیون‌ها، دیوارهای برشی و سقف‌ها، دستگاه معدن، جک بتن شکن، جک ملات شکن، اره برش مغزه بتن، انواع قالب بتن، عمل‌آوری بتن، میز ویبره، هوامتربتن، اسلامپ، اره برش مستقیم خاک، چکش تراکم، اکستراکشن آسفالت، الکهای دانه‌بندی، لرزاننده و اولتراسونیک بتن، تجهیزات آزمایشگاه مجهز بتن، تجهیزات کامل آزمایش برش، تجهیزات کامل آزمایش هیدرومتری، تجهیزات کامل آزمایش تراکم، انواع تجهیزات تولید اولیه موادمعدنی، طراحی و اتوماسیون، انواع تجهیزات و ابزار عایق‌ها، نسوزها و فیلتراسیون و صنایع مرتبط عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار