فرماندار ملارد: انفاق و خیر همانند مسئله تعلیم و تربیت مورد تایید بزرگان علم و دین است

ملارد (پانا) - جلسه انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه سازملارد با حضور فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش در ساختمان مجمع برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد: انفاق و خیر همانند مسئله تعلیم و تربیت مورد تایید بزرگان علم و دین است

با برگزاری انتخابات و با رای اکثریت ،مرتضی عبدالملکی، ابراهیم قره‌چای، علی کشوری، اسماعیل محبی و مصدق نوری به عنوان اعضای اصلی و حیدر علی ترک نژاد و محمد زرگر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند وهمچنین مجتبی بیات وسید محمد موسوی اصل نیز به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

در این مراسم توکلی کجانی فرماندار ملارد در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای بکارگیری و جلب مشارکت خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی اظهار کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه و در راستای سرانه جمعیتی، باید ۲۶۰ کلاس درس در سطح شهرستان ملارد ساخته شود که این امر مهم مشارکت خیرین را می طلبد.

او در ادامه افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم و مهاجرت خانواده ها به حاشیه تهران، جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان رو به افزایش است که این موضوع مشکلاتی از جمله کمبود کلاس درس را در پی خواهد داشت.

فرماندار ملارد با بیان اینکه انفاق و خیر همانند مسئله تعلیم و تربیت مورد تایید بزرگان علم و دین است، گفت: خیرین عامل پیشرفت و ترقی جامعه هستند، چون دولت به تنهایی نمی تواند کلیه نیاز های جامعه را برآورده سازد و لذا وجود خیرین نیک اندیشی که نامشان در امر مدرسه سازی بر سرزبان‌هاست همواره مورد نیاز است.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار