برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین نیکوکار شهرستان ملارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت :خیر مدرسه ساز علاوه بر ساخت فضای استاندارد آموزشی برای دانش آموزان، فرهنگ نیکوکاری را با عمل خود تقویت می کند.

کد مطلب: ۶۰۲۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، به منظور تجلیل و تکریم مقام والای نیکوکاران مدرسه ساز و توسعه فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری، جشنواره های خیری مدرسه محور در شهرستان ملارد برگزار شد .

در مراسمی که به همین منظور در آموزشگاه مرحومه علاقبندنیا برگزار گردید ،جمعی از مسئولین، مدیران آموزشگاه های یوسف آباد صفادشت واعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد در آن حضور داشتند واز لیلی علاقبندنیا، خیّر مدرسه ساز تجلیل بعمل آمد .

در این آیین محمد قادری تفرشی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن اشاره به سخنی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در خصوص نیکوکاری گفت: در واقع نیکی و عمل خیر در اصل به خود فرد می رسد و پژواک عمل انسان به خودش بازتاب پیدا می کند .

وی در ادامه کار نیک را حاصل اندیشه نیک خواند و تاکید کرد ، این اندیشه تحت تاثیر دیدن عمل خیر و نیکوکاری دیگران تقویت می شود و ادامه داد: خیر مدرسه ساز علاوه بر ساخت فضای استاندارد آموزشی برای دانش آموزان، فرهنگ نیکوکاری را با عمل خود تقویت می کند زیرا فرزندان ما در مدارس خیّرساز با دیدن عمل خیر مدرسه سازی، می آموزند که چگونه راه نیکوکاران در حمایت از مدرسه باید ادامه یابد .

این مقام مسئول ضمن تقدیر از لطف خانواده علاقبند در انجام امور خیر ادامه داد: ایران عزیز به کمک نیکوکاران نیاز دارد تا بیش از پیش شاهد آبادانی آن باشیم .

شایان ذکر است ،در این مراسم از خانم شیرازی نیکوکار حامی آموزشگاه مذکور نیز تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:مرتضی صفر نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار