مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد:

پرداخت معوقه‌های فرهنگیان سمنان تا ۲ هفته آینده

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: معوقه ۳۰ میلیارد ریالی فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان، در بخش‌های مختلف، تا ۲ هفته آینده پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۳۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت معوقه‌های فرهنگیان سمنان تا ۲ هفته آینده

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: پرداخت معوقه‌های نیرو‌های خرید خدمات آموزشی، حق الزحمه عوامل اجرایی امتحان ۹۶ و حق التدریس همکاران شاغل و بازنشسته فرهنگی مراحل خود را طی کرده و با تامین نقدینگی خزانه، این معوقه‌ها تا پایان ماه جاری پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: تاکنون سه میلیارد ریال از حق الزحمه عوامل اجرایی امتحان ۹۶ پرداخت شد و تا ۲ هفته آینده ۱۲ میلیارد ریال دیگر این مطالبه‌های از این دست به کارکنان آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۸ میلیارد ریال از حق الزحمه خرید خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از طریق منابع این اداره کل پرداخت شده است و بقیه این معوقه‌ها تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود.

دستورانی گفت: تمام معوقه‌های معلمان حق التدریس استان سمنان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ پرداخت شده است و معوقه‌های سه ماه مهر، آبان و آذر سال تحصیلی ۹۷-۹۸ این کارکنان به زودی پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار