ظرفیت‌های گردشگری شهرستان تفت نیازمند معرفی است

تفت (پانا) - فرماندار شهرستان تفت در حاشیه بازدید از قلعه تاریخی و بوم گردی در حال احداث روستای دهشیر اظهار داشت: در مناطق مختلف روستایی شهرستان تفت نقاط طبیعی و تاریخی بسیاری نهفته است که با توجه به بافت روستایی آن وزندگی طبیعی و آداب‌ورسوم رایج و تولیدات و محصولات می‌تواند جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران داشته باشد.

کد مطلب: ۸۸۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت‌های گردشگری شهرستان تفت نیازمند معرفی است
"محمد محامدی" در بازدید از قلعه تاریخی دهشیر اظهار داشت: شهرستان تفت از ظرفیت‌های منحصربه‌ فردی برای کمک به توسعه اقتصادی برخوردار است که باید مسئولان امر برای معرفی و گردشگر پذیری این منطقه بیشتر تلاش کنند.
فرماندار شهرستان تفت با اشاره به ساخت و مرمت 4 واحد بوم گردی در روستای دهشیر خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی این جاذبه‌های گردشگری و سوق دادن علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری به‌ویژه ساکنان منطقه که بتوانند از محیط زندگی خود چندمنظوره استفاده کنند نقش مهمی در توسعه گردشگری، تکمیل زیرساخت‌های آن در شهرستان و همچنین اشتغال‌زایی پایدار در منطقه خواهد داشت.
محامدی تأکید نمود: شهرستان تفت از ظرفیت‌های منحصربه‌فردی برای کمک به توسعه اقتصادی برخوردار است که باید مسئولان امر برای گردشگر پذیری و معرفی بیشتر این منطقه بیشتر تلاش کنند.
قلعه تاریخی دهشیر در سال 1391 با شماره 30835 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است و در مسیر شاهراه یزد_شیراز و در روستای تاریخی دهشیر از توابع بخش مرکزی شهرستان تفت بناشده است که مرمت این بنای بازمانده از قرن سیزده هجری مدتی است آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار