مدیر دانش آموزی کردستان به پانا خبر داد:

دوره آموزش مقدماتی مربیان جدیدالورود سازمان دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-مدیر دانش آموزی کردستان از برگزاری دوره آموزش مقدماتی مربیان جدیدالورود سازمان دانش آموزی استان در راستای آموزش مقدماتی و توجیهی مربیان جدید الورودخبر داد.

کد مطلب: ۸۸۳۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش مقدماتی مربیان جدیدالورود سازمان دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

احمد عبداللهی مدیر دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با خبر نگار پانا کردستان گفت:دوره آموزشی مربیان پیشتاز استان کردستان به منظور توجیه مربیان جدرد الورود و یکسان سازی آموزش مربیان با سابقه در 16شهرستان منطقه و ناحیه استان در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد در این دوره مربیان پیشتاز چگونگی آموزش دانش و هویت تشکیلاتی،دانش معرفتی،مهارت های تخصصی نظام جمع،مخابره و جهت یابی،کار با طناب و چوب بندی ،تشویق ها و فریاد های شادی ،امداد و نجات ،کمک های اولیه و چادر زنی را جهت آموزش به دانش آموزان در مدارس فرا می گیرند.

عبداللهی در ادامه افزود این دوره مطابق با محتوای تدوین شده سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت فعالیت های گروهی جهت دستیابی به تربیت اجتماعی دانش آموزان برگزار می شود.

احمد عبداللهی با بیان اینکه در این دوره از حضور مدرسین استانی و شهرستانی جهت آموزش مربیان بهره گرفتیم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اهداف این دوره توجیه مربیان جدید الورود و توانمندسازی و بالا بردن سطح دانش و مهارت مربیان پیشتاز است.

وی گفت:در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون گواهی ضمن خدمت به مدت 16 ساعت باهماهنگی سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان به مربیان پیشتاز اعطاء خواهد شد.

دوره ضمن خدمت مربیان پیشتاز در تمامی شهرستان ها مناطق و نواحی استان کردستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار