وزرای سابق آموزش‌وپرورش به کمپین «همه برپا» پیوستند

تهران (پانا) - مرتضی حاجی و علیرضا علی احمدی وزرای سابق آموزش و پرورش عضو کمپین #همه برپا با شعار کلاس گرم-مدرسه امن شدند.

کد مطلب: ۸۸۳۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
وزرای سابق آموزش‌وپرورش به کمپین «همه برپا» پیوستند

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز، مرتضی حاجی، وزیر سابق آموزش و پرورش پس از پیوستن به «کمپین #همه برپا»، گفت: «من به جامعه خیّرین مدرسه‌ساز علیرغم محدودیت منابع تبریک می‌گویم که با عزمی راسخ و مصمم برای امنیت مدارس و دانش‌آموزان تلاش می‌کنند. رسالت اصلی بر دوش دولت است اما مردم هم در این موضوع احساس مشارکت می‌کنند و به همین دلیل این کمپین نتیجه بخش خواهد بود.»

حاجی ادامه داد: «تبدیل مدارس به یک محیط دوست داشتنی هدف قطعی آموزش و پرورش است. مدرسه باید امن باشد و احساس آرامش رشد و بالندگی بدهند. دانش‌آموز یک سرمایه دست نیافتنی است و ما به نیروی انسانی فرهیخته برای آینده کشور نیازمندیم. ما برای حفظ سرمایه مادی خود تلاش می‌کنیم درحالیکه نیروی انسانی از سرمایه عادی مهم‌تر است و بسیار جای تأسف دارد که در سال‌های گذشته شاهد حوادث تلخ در مدارس بوده‌ایم.»

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: «ناامنی مدارس حوادث تلخ و ناگواری مانند حادثه شین‌آباد و درودزن را رقم زده است، امنیت حداقل حق دانش‌آموزان است و دانش‌آموز حق دارد در محیط ایمن درس بخواند. با صرفه‌جویی و هدف‌گذاری در اختصاص اعتبارات می‌توان مشکل مدارس را حل کرد. باید همه با هم همت کنند تا بچه‌ها در مدارس امن تحصیل کنند.»

علیرضا علی احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش هم به حادثه تلخ جان باختن 4 دانش آموز در مدرسه غیر دولتی در شهر زاهدان اشاره کرد و گفت: «ایمنی مقدم بر آموزش است و مسئولیت آموزش و پرورش در این امر خطیر است. مردم به جامعه خیرین مدرسه‌ساز اعتماد دارند و به همین دلیل تشکیل این کمپین، یک سرمایه بسیار مناسب برای رفع مشکل سیستم‌های غیر استاندارد گرمایشی در مدارس است. من از امروز عضو این کمپین خواهم بود و در حد توان انجام وظیفه خواهم کرد.»

«کمپین #همه برپا» از سوی جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور آغاز به کار کرده است و هدف آن استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس کشور است. شماره حساب 7770777089 و شماره کارت 6104337543835423 (بانک ملت شعبه پل رومی به نام جامعه خیّرین مدرسه‌ساز) برای مشارکت در این طرح اختصاص یافته است.

تاکنون سیدمحمد بطحایی، وزیر فعلی آموزش و پرورش با اختصاص یک سوم حقوق خود و علی اصغر فانی، وزیر سابق آموزش و پرورش، محمدرضا عارف و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از خیرین مدرسه‌ساز کشور عضو کمپین #همه برپا شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار