عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کمپین «همه برپا» پیوستند

تهران (پانا) - حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر سابق آموزش و پرورش و محمد طلایی کشتی‌گیر کشورمان به کمپین #همه برپا با شعار کلاس گرم مدرسه امن پیوستند.

کد مطلب: ۸۸۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کمپین «همه برپا» پیوستند

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، حسین مظفبه تأثیر آرامش و سلامت 14 میلیون دانش‌آموز ایرانی بر آرامش خاطر خانواده‌ها و به تبع آن آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: «آموزش و پرورش برای تحقق سایر اهداف خود، ابتدا باید سلامت و امنیت دانش‌آموزان مدارس در تمام نقاط کشور را تأمین کند و برای این مهم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.»

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادوار هفتم و نهم گفت: «من اطمینان دارم خیرین مدرسه‌ساز همانگونه که در توسعه فضاهای آموزشی در دو دهه اخیر کارنامه‌ای موق برجای گذاشته‌اند، با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در امر تأمین گرمایش امن در مدارس نیز به نتایج درخشانی خواهند رسید و راه‌اندازی این کمپین بیانگر داشتن طرح و برنامه‌ای مشخص در این زمینه است.»

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: «من از دولت محترم و دولتمردان محترم انتظار دارم در کنار خیرین افزایش ضریب ایمنی در مدارس را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند. من به عضویت این کمپین در می‌آیم و تمام ظرفیت‌های خود را برای خدمت به این کمپین به کار خواهم گرفت.»

همچنین محمد طلایی ضمن استقبال از برپایی این کمپین، عضویت خود را در این پویش عمومی برای جذب مشارکت خیّرین در استانداردسازی سیستم‌های گرمایش مدارس کشور اعلام کرد.

محمد طلایی کشتی‌گیر سابق تیم ملی است که یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی جهان را کسب کرده‌ است. او در دو المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا (مقام ششم وزن ۵۷ کیلوگرم) و ۲۰۰۰ سیدنی (مقام چهارم وزن ۶۳ کیلوگرم) و قهرمانی جهان ۱۹۹۹ (مقام ششم وزن ۶۳ کیلوگرم) هم حضور داشت.

طلایی که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشتی ایران را دارد، هم‌اکنون سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران است که به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به عنوان جانشین رسول خادم معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار