زنگ افتتاح «نیمه فرشته» نواخته شد

تهران (پانا) - زنگ افتتاح نمایش «نیمه فرشته» شب گذشته با حضور اهالی هنر و با استقبال عموم مردم در تماشاخانه باران نواخته شد.

کد مطلب: ۸۸۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ افتتاح «نیمه فرشته» نواخته شد

به گزارش روابط عمومی نمایش نیمه فرشته، زنگ افتتاح این نمایش به کارگردانی علیرضا یاری شب گذشته با استقبال خوب عموم مردم و هنرمندان نواخته شد.
مسعود ترابی کارگردان تئاتر پس از تماشای این کار عنوان کرد: من معنای تئات رار معنای زندگی می دانم و الان می‌توانم ساعت‌ها قدم بزنم و به این نمایش فکر کنم چرا که محتوایی از گذشته تا آیندده من را در بر دارد، من نه خندیدم و نه گریه کردم ولی تحت تأثیر آن قرار گرفتم و مدام در طول نمایش به زندگی خودم فکر می‌ردم.
وی با اشاره به اینکه نمره بالایی به نمایشنامه کار می‌دهد، گفت: یک سری ایده‌های کارگردانی دارم که قطعا با کارگردان در میان میگذارم ولی نمایشنامه فوق العاده بود و خیلی آن را دوست داشتم.
کارگردان نمایش «ال کلاسیکو» گفت: اجرای بازیگران خیلی خوب بود انتخاب بازیگر درست انجام شده بود و کاراکتر مرد نمایش «محمد» بسیار انتخاب خوبی به لحاظ ظاهر و بیان بود.
وی در پایان از مردم درخواست کرد که چنین دست نمایش‌هایی که برای اجرایشان جوانان زحمت زیادی می‌کشند را حمایت کنند و اجازه ندهند که به دلیل عدم حمایت نمایش‌ها روی صحنه نروند یا فروش نکنند و گروه‌ها دچار ضرر شوند.
نمایش نیمه فرشته دوشنبه و سه شنبه با تخفیف سی تا پنجاه درصد از سایت تیوال به صحنه تئاتر باران می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار