رئیس اداره مشارکت های مردمی آذربایجان شرقی: " توسعه متوازن " بعنوان اولویت مهم در راستای کیفیت بخشی مدارس غیردولتی است

تبریز ( پانا ) - رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مدارس غیر دولتی را به عنوان یک از بازوهای کمکی در کنار مدارس دولتی معرفی کرد و در همین راستا گفت: "توسعه متوازن " در کیفیت بخشی مدارس غیر دولتی اولویت مهم مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

کد مطلب: ۸۸۲۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره مشارکت های مردمی آذربایجان شرقی:  " توسعه متوازن " بعنوان اولویت مهم در راستای کیفیت بخشی مدارس غیردولتی است

جلسه کمیته برنامه ریزی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان اسکو در حاشیه بازدید رئیس و کارشناسان اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی استان ازمدارس غیردولتی و هیئت امنایی منطقه، برگزار شد.

رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی استان گفت: « مدارس چه دولتی، چه غیر دولتی و یا هر نوع دیگر، مکان مقدسی است که نقطه آغاز علم آموزی هر فردی در جامعه محسوب می شود که تنها هدف آن ارتقای سطح سواد دانش آموزان و همچنین تربیت و پرورش آنان در محیطی پاک و سالم است. »

نادر فکورنیا افزود: « مدارس غیر دولتی به عنوان یک از بازوهای کمکی در کنار مدارس دولتی، نقش اساسی در امر آموزش و پرورش و دانش آموزان دارد و در همین راستا"توسعه متوازن"در کیفیت بخشی مدارس غیر دولتی اولویت مهم مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان است. »

مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسکو نیز در این جلسه گفت: « گسترش پیشرفت و فناوری در دنیا و توسعه سریع جامعه جهانی و روند رو به رشد جمعیت باعث شده که نقش کسب سواد و تحصیل علم برای انسانها موضوعی مهم و امری لازم و ضروری باشد که بهره مند نبودن از آن باعث به وجود آمدن مسائل و مشکلات زیادی در زندگی شخصی، اجتماعی، فرهنگی هر فرد در جامعه می شود از این رو مدارس غیردولتی نقش مهمی در توسعه دانش و آگاهی دانش آموزان دارد. »

گفتنی است رئیس و کارشناسان مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی استان ازتعدادی مدارس غیردولتی و هیئت امنایی اسکو و سهند بازدیدبعمل آوردند و بازخورد این بازدیدها در جلسه کمیته برنامه ریزی موردبحث، تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار