مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز نیک اندیشان در منطقه میمه برگزار شد

اصفهان (پانا) - دبیرستان خیرساز نیک اندیشان شهر میمه ونمازخانه خیر‌ساز دبستان حافظ روستای ازان با حضورمسئولین شهرستان و استان، مدیران مدارس منطقه ، ‌اعضای انجمن اولیا، خیرین و جمعی از دانش آموزان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز نیک اندیشان در منطقه میمه برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میمه به عنوان اولین سخنران مراسم ضمن خوشامدگویی به مدعوین و حاضرین در جلسه، عمل خیرین مدرسه ساز را الگویی برای دانش آموزان دانست که باید توسط معلمان به آنان یادآوری شود.

رضا روح الامین از آموزگارن خواست در کلاس‌های درس به جای اندیشه، اندیشیدن را به دانش آموزان یاد بدهند زیرا دانش آموزان بسیار باهوش و متفکرند که می توانند آینده درخشانی برای این کشور ترسیم کنند. وی گزارشی تصویری از مشکلات آموزشگاههای منطقه برای حاضرین ارائه نموده و از مجمع خیرین کشور و استان درخواست کرد که نگاه ویژه ای به مدارس این منطقه داشته باشند.

آقای مهندس آذرپی شهردار میمه با تقدیر و تشکر از جامعه خیرین کشور و استان و تشکر از پی گیریهای مجدانه آقای روح الامین رییس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه و اقدامات وی در طول دوران تصدی ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه میمه گفت: آثار برکت حضور و فعالیت خیران مدرسه ساز در کشور ما کاملا مشهود است و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان دوستانه آن ها می باشد .

در ادامه حاج آقا طباطبایی امام جمعه شهر میمه در سخنانی آثار عمل نیک انسان‌ها از جمله کار خیر مدرسه سازی را بسیار ماندگار عنوان کرد و افزود: حرکت خیر مدرسه سازی به عنوان اقدامی فراگیر امروز نه تنها کل کشور بلکه تمام جهان را فراگرفته است.

طباطبایی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز دارایی خود را در طبق اخلاص می‌گذارند، افزود: بسیاری از انسان‌ها از جان خود برای حفظ مالشان نیز می گذرند در حالیکه خیرین دارایی خود را برای آینده فرزندان این مرز و بوم انفاق می کنند.

در پایان خانم میردامادیان رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر کل سابق اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و همکارانشان در مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ادامه داد: مدرسه ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم در شهریور ماه 95 کلنگ زنی شد و امروز به مدرسه ای زبیا و مجهز تبدیل شده که حضور در آن برای دانش آموزان و معلمان غرور آفرین و آینده ساز است.

وی در پایان با قدردانی از مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه میمه به دلیل برپایی مراسم با شکوه افتتاحیه و نیز قدردانی مجدد از پی گیریهای آقای روح الامین برای تمامی دانش‌آموزان این مرز و بوم آرزوی موفقیت کرد.

در پایان از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز کشوری و استانی تقدیر بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار