اولین مدرسه خیر‌ساز حج با همت زائران یکی از کاروان‌های حج اصفهان ساخته خواهد شد

اصفهان (پانا) - با همت زائران یکی از کاروان‌های حج اصفهان که قسمتی از هزینه‌های ولیمه حجشان را به مدرسه‌سازی اختصاص داده اند آیین امضای توافقنامه ساخت یک واحد آموزشی در استان لرستان انجام شد.

کد مطلب: ۹۴۲۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین مدرسه خیر‌ساز حج با همت زائران یکی از کاروان‌های حج اصفهان ساخته خواهد شد

در این آیین که در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد، مدیران کل آموزش و پرورش، حج و زیارت، مدیر و نمایندگان زائران کاروان مربوطهو تعدادی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان حضور داشتند.
اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش، ضمن تشکر از مبتکران و مجریان این طرح اظهار امیدواری کرد این امر شروعی باشد بر سنت حسنه‌ای دیگر که از اصفهان کلید خورده است و الگویی برای همه لبیک‌گویان حرم عشق باشد تا بدین وسیله حج خویش را جاودانه سازند.
در ادامه ملا احمدی، مدیر کاروان حج اصفهان، اعلام کرد: با طرح موضوع در جلسات توجیهی و استقبال زائران محترم جلسات متعددی با نمایندگان زائران برگزار و مجموعا یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال برای این امر خیر جمع آوری شد. وی اظهار امیدواری کرد این اقدام بتواند در سال‌های آتی به عنوان یک فرهنگ در بین حجاج سراسر کشور جای خود را باز کند و حجاج عزیز در امور خیر مشارکت داشته باشند.
هم چنین زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اظهار کرد: سازمان حج و زیارت آمادگی لازم را دارد که در سال‌های آینده از ابتدای ثبت نام زائران و تا مدت زمان شش ماهه‌ای که برای اعزام دارند در امور خیریه اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار