استاندار همدان:

خدمت بدون حاشیه به مردم در اولویت است

همدان (پانا) - استاندار همدان در دیدار با نماینده مردم اسدآباد در مجلس، فرماندار، شهردار، بخشداران و فعالین اقتصادی شهرستان اسدآباد از آنها خواست تا همه توان خود را صرف خدمت به مردم کنند.

کد مطلب: ۸۸۲۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت بدون حاشیه به مردم در اولویت است

سعید شاهرخی با اشاره به وفاق و همدلی موجود در استان همدان و شهرستان اسدآباد گفت: بسیاری از توفیق هایی که داشته ایم به علت همین وفاق و همدلی بوده است و امروز شاهد انجام کارهای خوب و بزرگ در استان و شهرستان اسدآباد هستیم.
شاهرخی اضافه کرد: در تنظیم سند راهبردی استان سعی شده است ظرفیت شهرستان ها به خوبی دیده شود و بر اساس این ظرفیت ها توسعه متوازن در دستور کار قرار گیرد و در این راه از نظرات و پیشنهادهای نخبگان، نمایندگان مجلس و کارشناسان استفاده شود.
استاندار همدان گفت: حمایت از بخش خصوصی و تولید یکی از اولویتهای دولت تدبیر و امید است که در سطح استان نیز این اولویت وجود دارد و این موضوع حتی در بودجه ابلاغی از سوی دولت نیز دیده شده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: استاندار همدان به دنبال خدمت بدون حاشیه است و با توجه به شناختی که از استان دارد می تواند اقدامات خوبی در جهت خدمت رسانی به مردم انجام دهد.
دکتر رنجبر زاده گفت: در شهرستان اسدآباد علیرغم اختلاف نظرهایی که وجود دارد و طبیعی است اما مسئولان شهرستان با وحدت و همدلی به دنبال خدمت به مردم هستند.
او در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت های شهرستان اسدآباد برای خدمت رسانی بهتر و انجام کارهای بزرگ گفت: در حوزه تسهیلات اشتغال زایی نیازمند حمایت مسئولین استان و توجه بیشتر به این شهرستان می باشیم.
در این جلسه حمیدوند فرماندار شهرستان و تعدادی از فعالین بخش خصوصی ضمن ارائه گزارش، پیشنهاداتی جهت توسعه شهرستان مطرح کردند.
سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار