پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش روستایی نهاوند

همدان (پانا) - فرماندار نهاوند با اشاره به آمارهای پرداختی تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان، گفت: سهم شهرستان نهاوند از اعتبارات اشتغال‌زایی در بخش روستایی ۳۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۰۶ طرح با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۸۶۲۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش روستایی نهاوند

مراد ناصری در بیست و یکمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند اظهار داشت: مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید پرداخت تسهیلات اشتغال متقاضیان را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: هیچ بانک و دستگاهی حق ندارد درزمینهٔ اشتغال مردم را سرگردان کند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه مدیری که دغدغه حل مشکلات مردم را نداشته باشد، جایی در این شهرستان نخواهد داشت، گفت: فضای مناسبی برای تعامل در شهرستان ایجادشده و همگی باید تلاش کنیم که باری از دوش مردم برداریم و مشکلات را برطرف کنیم چرا که ایجاد اشتغال وظیفه همه دستگاه‌ها است.

وی بابیان اینکه متولیان اشتغال شهرستان نهاوند نباید اجازه دهند اعتبارات از شهرستان برگشت داده شود، گفت: پرداختی‌های تبصره ۱۶ وضعیت خوبی ندارد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه بانک‌ها باید به روند پرداخت‌ها سرعت دهند، افزود: برخی بانک‌ها که بیشترین پرونده و متقاضی به آن‌ها سپرده‌شده نفس کارگروه اشتغال را گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران مردم را همراهی نمی‌کنند، گفت: اغلب پرونده‌های بلاتکلیف در حوزه‌های گردشگری و جهاد کشاورزی است که باید تعیین تکلیف شوند.

ناصری در پایان با اشاره به آمارهای پرداختی تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان، گفت: سهم شهرستان نهاوند از اعتبارات اشتغال‌زایی در بخش روستایی ۳۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۰۶ طرح با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار