هنرآموزان رشته های هنری استان کردستان در دوره مهارت آموزی شرکت کردند

سنندج(پانا)-هنرآموزان رشته های هنری هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای آموزش و پرورش استان کردستان در دوره آموزشی و مهارت آموزی شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۸۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هنرآموزان رشته های هنری استان کردستان در دوره مهارت آموزی شرکت کردند

حبیب الله مرادی رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان کردستان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی که در هنرستان طالقانی ناحیه دو سنندج برگزارشد؛ گفت: این کارگاه آموزشی شش ساعته ویژه 63 نفر از هنرآموزان رشته های هنری و کارشناسان فنی و حرفه ای و کاردانش استان و با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان، ارتقای سطح کیفی آموزش های مهارتی و هنری هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش و جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای و بررسی دستورالعملهای برگزاری این دوره از جشنواره ها برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای، استان کردستان را مهد فرهنگ و هنر معرفی کرد و از هنرآموزان و کارشناسان استان خواست با شناسایی استعدادهای هنری هنرجویان و پرورش مهارتی آنان، زمینه حضور موفق هنرجویان را در جشنواره ها فراهم نمایند .

در ادامه هنرآموزان و کارشناسان فنی و حرفه ای و کاردانش به صورت مجزا در کلاس های تخصصی شرکت نمودند و کارشناسان اداره فنی و حرفه ای و کاردانش و سرگروه های رشته های هنری استان به تشریح اهداف جشنواره و بررسی دستورالعمل های مرتبط پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار