مدیران هتل های اردبیل آموزش استقبال از گردشگر می بینند

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اردبیل: مدیران هتل های این استان از آموزش های استقبال از گردشگر بهره مند می شوند.

کد مطلب: ۸۸۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران هتل های اردبیل آموزش استقبال از گردشگر می بینند

نادر فلاحی در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اظهارداشت: به جز در اندکی از موارد بیشتر حوزه های استقبال از گردشگران در استان از رفتارهای به روز عملی در این زمینه بهره مند نیستند و باید آموزش های لازم را دریافت کنند .
او با اشاره به آغاز فعالیت هتل اسکول (هتل مدرسه) و ارائه آموزش به هتلداران و مهمانداران در دانشگاه آزاد سرعین بیان کرد: شناسایی افراد برای حضور در دوره های آموزشی هتل اسکول آغاز شده و از 15 بهمن ماه این دوره ها به صورت رسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرعین برگزار می شود .
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه با اشاره به فعال سازی گردشگری سلامت در استان گفت: نحوه جذب گردشگران با هدف درمانی به استان در حد قابل قبول نبوده و باید اقدامات اساسی در این زمینه صورت گیرد .
فلاحی افزود: در این خصوص تورهای گردشگری برای آژانس های گردشگری آذربایجان برگزار شده تا با جاذبه های توریستی و توانمندی های استان در این زمینه آشنا شوند .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در این جلسه گفت : فاز مطالعاتی راه‌اندازی نخستین هتل اسکول کشور به اتمام رسیده و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری وارد فاز اجرای طرح شدیم که در قالب تفاهم نامه مشترک با میراث فرهنگی استان خدمات متنوع آموزشی در این مرکز ارائه خواهد شد .
اسحاق رسولی با بیان اینکه 2 بخش برنامه آموزشی در نظر گرفته شده، افزود: در فاز نخست آموزش هایی برای فعالان گردشگری و مدیران مراکز اقامتی و هتل‌ها در نظر گرفته شده و در صورت استقبال برای زیرمجموعه ها و کارکنان نیز دوره های آموزشی برگزار می‌کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار