فرماندار همدان:

آموزش و پرورش باید پیگیر طلب ٨٠٠ میلیون تومانی خود از شهرداری باشد

همدان (پانا) - فرماندار همدان در شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری استان برگزار شد ۵ درصد از سهم عوارض و نوسازی شهرداری را متعلق به آموزش و پرورش دانست که باید در اختیار این اداره قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۸۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید پیگیر طلب ٨٠٠ میلیون تومانی خود از شهرداری باشد

حسین افشاری ضمن اشاره به اهمیت مطالبات آموزش پرورش در کشور گفت: آموزش و پرورش باید پیگیر طلب ٨٠٠ میلیون تومانی خود از شهرداری باشد.

او اظهار کرد: با توجه به وضعیت نوسازی مدارس و در دستور کار قرار دادن این مهم باید پیگیر جابجایی اعتبارات از بخش‌های دیگر به بخش آموزش و پرورش بود.

افشاری عنوان کرد: در بحث استانداردسازی و تغییر کاربری اراضی، برای تأسیس مدارس نیز باید اولویت‌بندی‌های مدونی جهت نظم‌دهی به اعتبارات آموزش و ‌پرورش صورت گیرد تا هزینه‌ها با هدف گذاری ساماندهی شود.

فرماندار همدان با اشاره به این که شهرداری با توجه به گستردگی مناطق و طرح توسعه توانسته کارهای مؤثری در ساماندهی مناطق کدگذاری شده انجام دهد، خاطرنشان کرد: طرح تفضیلی و جامع شهرستان همدان در اداره راه و شهرسازی تکمیل شده و مصوبات این حوزه باید کاربردی و اجرایی باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان نیز با اشاره به این که نگرانی‌هایی در زمینه ایمنی مدارس فراهانی و سعدی به وجود آمده، گفت: مدارس فراهانی‌ و سعدی با توجه به بافت قدیمی در زمینه ایمنی زلزله نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها ایجاد کرده بود که با پیگیری کارشناسان، شناسنامه فنی برای این مدارس صادر شده و استحکام آنها مورد تأیید است.

سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار