فرمانده سپاه استان بوشهر:

۹ دی روز تجلی بصیرت، اقتدار و دشمن‌شناسی ملت ایران است

بوشهر(پانا)_فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر حماسه ۹ دی را روز تجلی بصیرت، اقتدار و دشمن شناسی اقشار مختلف در سطوح گوناگون در دفاع از انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۸۸۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۹ دی روز تجلی بصیرت، اقتدار و دشمن‌شناسی ملت ایران است

سردار علی رزمجو گفت : حماسه بزرگ 9 دی یکی از روزهای فراموش نشدنی اقشار مختلف با سلایق متعدد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رزمجو حماسه 9 دی را روز تجلی بصیرت، اقتدار و دشمن شناسی اقشار مختلف در سطوح گوناگون در دفاع از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همانگونه که دشمنان نقشه‌های مختلفی در راستای براندازی نظام اسلامی ایران و بعضا هم یکی پس از دیگری در درون شهرها، کوی دانشگاه تهران و خیابان‌ها طراحی کرده بودند با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی ملت ولایت مدار ایران نقشه آنان خنثی و شکست خورد.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه حرکت فتنه‌گران در مدت 8 ماه عملیاتی شد، خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم در جنگ تحمیلی 8 ساله مقتدرانه ایستادند و دشمن را شکست دادند در توطئه فتنه‌گران که 8 ماه طول کشید مردم برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب و ولایت وارد صحنه شدند و از انقلاب دفاع جانانه کردند. مردم همانگونه که در طول پیروزی انقلاب اسلامی با جان و مال خود از انقلاب دفاع کردند در 9 دی هم به همین ترتیب وارد صحنه شدند و نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

رزمجو گفت: 9 دی ماه یک تاریخ سرنوشت‌ساز و حماسه‌ساز با حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف است.

سردار رزمجو تاکید کرد: حماسه 9 دی برای صیانت از اصل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن خلق شد و این حماسه نماد ولایت‌مداری و انسجام ملت ایران برای حضور در صحنه و دفاع از ارزش‌های آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار