مرمت و بازسازی کانون شهید چمران جلگه رخ

جلگه رخ (پانا) - بخشی از ساختمان کانون شهید چمران منطقه جلگه رخ بازسازی و مرمت می شود.

کد مطلب: ۸۸۲۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مرمت و بازسازی کانون شهید چمران جلگه رخ

مسئولین منطقه جلگه رخ با حضور کارشناسان استانی از کانون شهید چمران جلگه رخ بازدید کردند. در این بازدید مشکلات و کاستی های این کانون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جهت بهره وری بیشتر و استفاده بهینه از ساختمان این کانون، از سوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مبلغی جهت مرمت و باز سازی ساختمان کانون شهید چمران جلگه رخ اختصاص داده شود.

رضا طحانی کارشناس توسعه و تجهیز کانون ها و اردوگاه های خراسان رضوی، ضمن قول مساعد برای پرداخت مبلغی جهت مرمت و بازسازی کانون شهید چمران، گفت: همه مسئولین آموزش و پروش باید در تمام عرصه ها عنایت و توجه ویژه به دانش آموزان داشته باشند و ما در کانون ها و اردوگاه های استان با تمام امکانات و توانایی خود در خدمت دانش آموزان هستیم تا دانش آموزان در کنار آموزش، نشاط و شادابی را تجربه کنند.

در ادامه بازدید، کارشناسان و مسئولین در جلسه شورای دانش آموزی متوسطه اول حضرت سکینه و متوسطه دوم کوثر شرکت کردند. علی اکبر زرقامی کارشناس مسئول اردوها و فضاهای پرورشی و شورای دانش آموزی استان، در این جلسه گفت: شوراهای دانش آموزی بازوهای توانمندی برای مدیران و معاونین مدارس هستند و مدیران ضمن اهمیت دادن به مصوبات شورای دانش آموزی، باید از ظرفیت دانش آموزی در اداره مدرسه بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار