فرماندار اسلامشهر: برای ترویج احکام دینی و اعتقادی برای دانش‌آموزان باید از روش‌های تاثیرگذار استفاده کرد

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا درسالن شورای منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: برای ترویج احکام دینی و اعتقادی  برای دانش‌آموزان باید از روش‌های تاثیرگذار استفاده کرد

دراین جلسه مسعودمرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی برضرورت ساماندهی برخی مراکز آموزشی که به برگزاری کلاس‌ها و آزمونهای مربوط به کنکور مبادرت می‌کنند، تاکید کرد و گفت: این موسسات آموزشی به نوعی فلسفه آموزش را هدف قرار دادند و اغلب نیز هزینه‌های گزافی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کنند و باید از بسط و گسترش مراکز آموزشی این چنینی جلوگیری کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه برخی از مطالب و روش‌هایی که در این موسسات و مراکز آموزشی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود تفاوت ماهیتی با مبحث آموزش صحیح دارد، افزود: اقدامات قابل تحسینی در زمینه برخورد با این مراکز توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آغاز شده که امید بخش است.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: اگر برگزاری این اردوها برای پنج درصد دانش‌آموزان نیز موثر باشد تاثیرات آن را درسطح جامعه مشاهده خواهیم کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر با بیان اینکه در برپایی اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور باید به کیفیت اردو توجه داشت تا کمیت و تعداد دانش‌آموزان، افزود: باید دانش‌آموزان را با رشادتها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

مرسلپور با بیان اینکه نباید از برگزاری سایر اردوهای تفریحی برای دانش‌آموزان غافل شویم، ادامه داد: باید فضای مدارس به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان با علاقه و اشتیاق در کلاس‌های درس حاضر شوند.

او بیان کرد: در زمینه ترویج احکام دینی و اعتقادی دربین دانش‌آموزان نیز باید از روش‌های تاثیرگذار استفاده کرد تا شاهد تحکیم باورهای اعتقادی دانش‌آموزان باشیم.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت ارزیابی مداوم کیفیت آموزش در مدارس بویژه در مقاطع دوم و سوم دبیرستان تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان اسلامشهر همواره در مسابقات و المپیادهای علمی و در کنکور سراسری موفقیت‌های بسیاری را کسب می کنند و باید این موفقیت‌ها تدوام یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار