استاندار تهران: انسجام اجتماعی نیازمند فراگیر کردن احزاب مردم نهاد است

تهران (پانا) - استاندار تهران با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید از تمام ظرفیت‌های جامعه فارغ از نگاه‌های سیاسی استفاده کرد، گفت بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان با بهره‌گیری از توان سازمان‌های مردم نهاد برطرف کرد و انسجام اجتماعی نیازمند فراگیر کردن احزاب مردم نهاد است.

کد مطلب: ۸۸۱۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: انسجام اجتماعی نیازمند فراگیر کردن احزاب مردم نهاد است

انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نشست تخصصی تشکل‌های اجتماعی و آیین پاسداشت خدمات شهیندخت مولاوردی، معاون سابق امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری گفت: فراهم کردن رفاه و رضایت برای مردم نیازمند الزاماتی است و برای رسیدن به توسعه مطلوب و پایدار باید از همه ظرفیت‌های انسانی در درون جامعه استفاده کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید از تمام ظرفیت‌های جامعه فارغ از نگاه‌های سیاسی استفاده کرد، گفت: در این مسیر باید اشخاص توانمند و صاحب شایستگی را به کار گرفت. نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و حتی در دانشگاه‌ها زنان از مردان پیش افتاده‌اند. در این اوضاع نباید خود را از توان نیمی از ظرفیت و استعدادهای جامعه محروم کرد.

محسنی بندپی تصریح کرد: بسیاری از گرفتاری‌های کنونی و آسیب‌های اجتماعی را می‌توان با روش‌های اجتماعی کردن مساله و بهره‌گیری از توان سازمان‌های مردم نهاد برطرف کرد. در صورتی که در سازمان‌های اقتصادی به مردمی کردن اقتصاد رسیده‌ایم، در عرصه اجتماعی نیز باید زمینه رشد سازمان‌های مردم نهاد را فراهم کنیم که البته اکنون این زمینه آنگونه که باید فراهم نشده است.

وی گفت: قانون حمایت از کودکان یکی از نمونه‌های بهره‌گیری از توان اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد و همگرایی میان نهادهای مختلف است که باید به آن توجه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار