معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی : دستاوردهای نظام به بهترین شکل ممکن به نسل جدید منتقل شود

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، که در کارگروه عمرانی و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: باید تمام ظرفیت های نیروی انسانی ، کارشناسی و اداری دستگاه های اجرایی در خدمت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد تا دستاوردهای افتخارآفرین نظام به نسل جدید به خوبی منتقل شود.

کد مطلب: ۸۸۰۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی : دستاوردهای نظام به بهترین شکل ممکن به نسل جدید منتقل شود

سید مجتبی علوی مقدم ، با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: توسعه زیرساخت ها و نگاه ویژه حاکمیت به مردم و حل مشکلات آنها در حوزه های مختلف باید از سوی مسئولین و متولیان امر در قالب یک کلیپ به اطلاع مردم رسانده شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، با تاکید براینکه درحال حاضر در سخت ترین شرایط ۴۰ سال اخیر انقلاب قرار داریم، یادآورشد: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان این آب وخاک انواع و اقسام دشمنی ها، فریب هاوتوطئه ها علیه انقلاب اسلامی را آزموده وبا توجه به این مباحث امروز در سخت ترین این شرایط قرار داریم.


علوی مقدم، جنگ امروز علیه ایران را جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: زمانی که دشمن نتوانست از طرق مختلف به هدف برسد به اقتصاد مردم حمله کرده و می کوشد تا از این طریق و باایجاد نارضایتی در بین مردم به اهداف پلید خود دست پیدا کند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، ادامه داد: برغم تمام مشکلاتی که در حوزه اعتباری وجود دارد ، اگر دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف زیربنایی، خدماتی و... خدمات و اقداماتی که در حوزه های تخصصی اتفاق افتاده را به خوبی منعکس نمایند، خواهند توانست کارآمدی نظام را به خوبی نشان دهند.


علوی مقدم، با بیان اینکه مردم همواره با مسئولین بوده و در کنار آنها حرکت کرده اند، گفت: نباید همراهی مردم با مسئولین و بدنه نظام کاسته شود چرا که تمام مسئولین خصوصاً مقام معظم رهبری که می فرمایند هیچ بن بستی در کارها وجود ندارد به برکت حضور و مشارکت مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، با تاکید بر اینکه مردم باید در ایام دهه فجر با تمام وجود طعم شیرین خدمت را احساس کنند، تصریح کرد: ارائه آمار مقایسه ای و اینکه در ابتدای انقلاب کجا بودیم ، در حال حاضر کجا هستیم و مقرر است در آینده به چه نقطه ای برسیم می تواند ضمن ایجاد امید در بین مردم آنها به آینده نظام و انقلاب نیز خوش بین و امیدوار نگه دارد.


علوی مقدم ، به نقش مهم رسانه ها خصوصاً رسانه ملی در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: مسئولین باید با ایجاد تعامل دوسویه با رسانه ها خصوصاً صداوسیما ، دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را منعکس نموده و در جهت امیدآفرینی و تزریق نشاط و شادابی به جامعه بیش از پیش تلاش کنند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، با بیان اینکه شهرداری ها باید تلاش کنند تا فضای شهر ها در ایام دهه فجر رنگ و بوی انقلابی به خود بگیرد، افزود: توجه به زیباسازی ورودی شهرها ، تعویض پرچم های قدیمی در ادارات ، پخش سرودهای حماسی و انقلابی در پارک ها اماکن عمومی و... از جمله اقداماتی است که انتظار می رود شهرداری ها به انجام برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار