نصیر شلال به یک قدمی طلای المپیک رسید

تهران (پانا) - با توجه به مثبت اعلام شدن دوپینگ قهرمان دسته 105 کیلوگرم مسابقات وزن‌ برداری المپیک 2012 لندن، مدال طلا به نماینده کشورمان خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۸۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نصیر شلال به یک قدمی طلای المپیک رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بین‌المللی وزنه برداری، در تازه‌ترین گزارش IWF که در نتیجه برنامه بازنگری کمیته بین‌المللی المپیک در رابطه با بازی‌های المپیک 2012 لندن منتشر شده، نمونه‌های ورزشکاران 5 وزنه‌بردار دیگر مثبت اعلام شده است که در این بین مهم‌ترین نمونه مثبت شدن تست دوپینگ اُلکسی توروختی از اوکراین است که در دسته ۱۰۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

نواب نصیر شلال در این دسته به مدال نقره المپیک 2012 لندن رسید و در صورت قطعی شدن دوپینگ توروختی مدال طلای این دسته به نماینده کشورمان خواهد رسید.

پیش از این سعید محمدپور که در دسته 94 کیلوگرم پنجم شده بود با مثبت اعلام شدن نفرات بالایی این دسته به مدال طلا رسیده بود.

اسامی ورزشکارانی که نمونه آنها مثبت اعلام شده است به شرح زیر است:

ملین دالوزیان از ارمنستان، والنتین هریستوف (آذربایجان)، میکالای نوویکوف (بلاروس)، اُلکسی توروختی (اوکراین) و روسلان نورالدینوف (ازبکستان) وزنه بردارانی هستند که نمونه آنا مثبت اعلام شده و فعلا تا صدور رای نهایی محروم و تعلیق خواهند شد.

کمیته بین المللی المپیک مسئول تصمیم گیری در مورد هر گونه عواقب مربوط به شرکت ورزشکاران در بازی های المپیک 2012 لندن است. در تمام مواردی که نقض قانون داوطلبان تایید شده است، مسئولیت انجام مدیریت نتایج به IWF از نظر پیامدهای گسترش مشارکت در مسابقات المپیک ورزشکاران منتقل خواهد شد.

IWF هیچ نظری درباره این پرونده تا زمانیکه آنها بسته نشده است، منتشر نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار