مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : آموزه های اسلام،سرشار ازبرتری دانایی در زندگی انسان است

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سواد آموزی را به جامعه سواد آموزی استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۸۰۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : آموزه های اسلام،سرشار ازبرتری دانایی در زندگی انسان است

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سواد آموزی را به جامعه سواد آموزی استان تبریک گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم. اقرا باسم ربک الذی خلق. خداوند حکیم در اولین پیام به فرستاده ی برگزیده اش حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم ، فرمان «اقرا» صادر نمود که به نام پروردگار عالم ، بخوانند و بیاموزند و بر همین اساس آموزه های دین مبین اسلام ، سرشار از برتری دانایی در زندگی انسان هاست.

هفتم دیماە سالروز تاسیس سازمان پر برکت نهضت سواد آموزی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رە) نقطه عطفی در فراگیری و همگانی شدن امر آموزش در تمامی مناطق کشور از جمله استان محروم خراسان جنوبی بود که برکات بسیاری را به همراە داشته است. این روز تاریخی ، نشات گرفته از اندیشه زلال بزرگ مرد الهی حضرت امام خمینی(ره) را در حالی گرامی می داریم که اندیشه های سترگ این بزرگ مرد تاریخ و نهال کاشته شده ایشان ، امروز در این استان محروم به ثمر نشسته است.

تلاش های بی وقفه ی همه دست اندرکاران و کارکنان زحمتکش و خدوم نهضت سوادآموزی از بدو تاسیس تا کنون و همکاری مردم ، نهادهای فرهنگی و حمایت دولتمردان در بیش از سه دهه ی گذشته ، دستاوردهای قابل توجهی به همراه داشته و موجب ارتقای چشمگیر شاخص با سوادی دراستان عزیزمان شده است به نحوی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیامی فرمودند: سواد آموزی بر بخش عظیمی از مردم ما حق حیات دارد.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده ضمن تبریک به مناسبت هفتم دی ماه ، سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی برتأسیس نهضت سوادآموزی ، به سهم خویش از تلاش همکاران سختکوش و خستگی ناپذیر درمعاونت سوادآموزی استان ، اعضای محترم شورای پشتیبانی سواد آموزی استان و شهرستان ها ، ائمه ی محترم جمعه و جماعات ، مدیران و کارشناسان و آموزش دهندگان در استان و شهرستان ‏ها قدردانی می نمایم و توفیق این عزیزان را در راستای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وصول به هدف «محو بی سوادی در استان» از خداوند منان خواستارم.

محمد علی واقعی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار