تاکید حناچی بر لزوم آمادگی نهادهای مسئول برای مقابله با بحران‌های احتمالی در تهران

تهران (پانا) - شهردار تهران بر لزوم آمادگی نهادهای مسئول برای مقابله با بحران‌های احتمالی در پایتخت تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید حناچی بر لزوم آمادگی نهادهای مسئول برای مقابله با بحران‌های احتمالی در تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، پیروز حناچی در این مراسم با قدردانی از فعالیت نهادهای مختلف در مواقع بحرانی گفت: در آموزه‌های دینی ما برترین افراد کسی است که خیرش بیشتر به مردم می‌رسد و شما عزیزان که آماده کمک به مردم در مواقع بحرانی هستید در زمره این افراد هستید.

وی افزود: کشور ما از نظر آب و هوایی در منطقه خشک قرار دارد و گذشتگان ما حتی در کتیبه‌های باستانی از خداوند می‌خواهند که این سرزمین را از خشکسالی محفوظ بدارد، اما به خاطر تغییرات آب و هوایی شرایط بارش در کشور ما تغییر کرده است به طوری که سال گذشته بارش در برخی نقاط کشور در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده و میزان بارندگی‌های اخیر نیز از میانگین بلند‌مدت بارندگی بیشتر بوده است.

شهردار تهران عنوان کرد: با توجه به شرایط جدید، باید آمادگی لازم برای مقابله با سیل و بارندگی‌های شدید را داشته باشیم.

حناچی بر آمادگی شهرداری برای مقابله با بحران ناشی از بارندگی در تهران تاکید کرد و گفت: به دلیل اقداماتی که در چند ماه گذشته انجام شد، شاهد بودیم که در بارندگی‌های اخیر در هیچ نقطه‌ای از تهران آبگرفتگی نداشتیم. با این حال برگزاری مانور برای آمادگی بیشتر همواره مورد نیاز است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: در شهر تهران علاوه بر حوادثی مانند سیل و بارندگی شدید، با حادثه دیگری هم ممکن است رو به رو شویم؛ حادثه ای مانند زلزله که باید خود را برای مقابله با آن آماده کنیم و امیدوارم با کمک نهادهای مختلف و تدابیری که اندیشیده می‌شود، موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار