در گفت و گو با پانا

مدیر دبیرخانه جشنواره فجر: پایان کار هیات انتخاب جشنواره فجر نزدیک است

۳۷ فیلم در بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید

تهران (پانا) –- مدیر دبیرخانه جشنواره فجر از تعداد آثار شرکت کننده در بخش های مختلف سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبیرخانه جشنواره فجر: پایان کار هیات انتخاب جشنواره فجر نزدیک است

سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره فجر در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به تعداد آثاری که در هر بخش جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه ارسال شده اند گفت: در بخش «نگاه نو» 37 اثر ثبت نام کرده بودند که فیلم ها توسط داوران بررسی شدند و 34 فیلم مطابق با آیین نامه جشنواره شناسایی شدند.
وی افزود: در بخش «نگاه نو» هیات انتخاب از میان آثار متقاضی حداقل 10 فیلم را انتخاب می کنند و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول به کارگردان فیلم برگزیده این بخش اهدا خواهد شد.

سیمونیان درباره تعداد آثار شرکت کننده در بخش «سودای سیمرغ» عنوان کرد: 47 فیلم در این بخش ثبت نام کرده اند و تا 10 دی ماه بازبینی این بخش به پایان خواهد رسید.
وی با اشاره به بخش «سودای سیمرغ» ادامه داد: هیئت انتخاب از میان 47 فیلمی که در این بخش ثبت نام کرده اند 22 را فیلم انتخاب می کنند.
مدیر دبیرخانه جشنواره فجر با اشاره به بخش فیلم های مستند بلند 43 فیلم ثبت نام کرده است که بازبینی این بخش توسط هیئت انتخاب فیلم های مستند شروع شده است و به زودی 5 فیلم برگزیده توسط هیئت انتخاب معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: هیئت انتخاب فیلم های مستند یک گروه سه نفره و هیئت انتخاب بخش نگاه نو و سودای سیمرغ یک گروه هفت نفره هستند که پایان کار آنها نزدیک است.
سیمونیان با اشاره به بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران گفت: این بخش به عکس، پوستر و آنونس فیلم هایی که از بهمن سال 96 تا امسال اکران شده اند می پردازد و توسط هیئت انتخاب بازبینی می شوند و بهترین عکس، بهترین تیزر یا آنونس و بهترین پوستر توسط آنها انتخاب خواهد شد.
وی افزود: این بخش با هدف تشویق، تقویت و به کارگیری روش هاش خلاقانه در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبین برگزار می شود و تا پایان آذر ماه فرصت ارسال آثار برای این بخش آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار