در گفت و گو با پانا

سیمون سیمونیان: نسخه نهایی تنها 40 درصد فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره فجر رسیده است

تهران (پانا) - مدیر دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از تحویل نسخه نهایی 40 درصد از فیلم‌ها تا امروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۶۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سیمون سیمونیان: نسخه نهایی تنها 40 درصد فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره فجر رسیده است

سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره روند ارسال نسخه نهایی فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه جشنواره گفت: بسیاری از فیلم‌ها این روزها در استودیوها در مرحله پایانی و آماده‌سازی نسخه نهایی (تهیه نسخه DCP )هستند. با توجه به این که تعداد استودیوهای ما محدود است فعلا می‌توانم بگویم حدود 40 درصد از فیلم‌ها دی‌سی‌پی را ارسال کردند و بقیه هم درحال آماده‌سازی هستند.

وی افزود: ما تاریخ ارایه دی‌سی‌پی فیلم‌ها را تا یک بهمن ماه تمدید کرده‌ایم ولی اگر تا آن موقع مطمئن شدیم فیلمی ناقص است و نمی‌تواند به جشنواره برسد از آثار رزرو استفاده می‌کنیم.

روز شنبه 22 دی ماه عزت‌الله علیزاده، معاون اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، با اعلام تمدید مهلت تحویل فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه گفت: از آنجا که آخرین زمان تحویل نسخه کامل فیلم‌ها (DCP) در مقررات جشنواره بیستم دی ماه تعیین شده بود، با توجه به شرایط فنی اکثر فیلم‌ها و موافقت دبیر محترم جشنواره، مقرر شد که مهلت تعیین شده تا اول بهمن تمدید شود تا در فرصت باقی‌مانده مراحل فنی فیلم‌ها تکمیل شود.

پیشتر ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره از سه اثر به‌عنوان فیلم‌های رزرو نام برد که در صورت آماده نشدن فیلم‌های بخش سودای سیمرغ «تا زمان قانونی»، جایگزین خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار