کانون با همکار بیمه معلم برگزار کرد

کارگاه آموزشی ساخت ماکت هواپیما ملخی سم‌پاش در شوشتر

اهواز(پانا)- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شوشتر هم‌زمان با هفته پژوهش با همکاری بیمه معلم، کارگاه آموزشی ساخت هواپیماهای ملخی و سم‌پاش را در این شهرستان برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی ساخت ماکت هواپیما ملخی سم‌پاش در شوشتر

صدیقه باقریان زاده مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شوشتر با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی هوافضا و ساخت ماکت هواپیما ملخی سم‌پاش با همکاری بیمه‌ی معلم به مناسبت هفته پژوهش با حضور دانش آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شوشتر برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که کارگاه آموزشی ساخت ماکت هواپیما ملخی سم‌پاش با هدف آشنایی دانش آموزان با علم هوافضا و انواع هواپیماها در این مرکز برگزار شد افزود: این کارگاه در سطح مقدماتی و ویژه‌ی گروه سنی دبستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شوشتر با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شد.

باقریان زاده با بیان این‌که ماکت اولیه ساخت هواپیما در این کارگاه آموزشی با همکاری بیمه معلم به‌صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است بیان کرد: هواپیماهای ساخته شده توسط دانش آموزان در پایان این کارگاه به‌صورت هدیه به بچه‌ها اهدا شد.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارگاه آموزشی ساخت ماکت هواپیما ملخی سم‌پاش تا پایان هفته پژوهش برای دانش آموزان برپا می‌شود.

گفتنی است: هفته پژوهش سال 13۹۷ از 21 آذرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان آغاز شده است و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار