مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد:

ضرورت همکاری مستمر انجمن اولیاء و مربیان و آموزش و پرورش

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان در سالن فجر آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همکاری مستمر انجمن اولیاء و مربیان و آموزش و پرورش

در این جلسه ،حسینعلی بنارمدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر درسخنانی ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه انجمن اولیاء و مربیان اظهار داشت:نظارت و مشارکت افراد معتمد و دلسوز و فعال درحوزه های مختلف آموزشی،فرهنگی،اجتماعی و مالی واحدهای آموزشی موثر است.

وی در ادامه در رابطه با وظایف انجمن اولیاء و مربیان درواحدهای آموزشی از جمله، آموزش خانواده ها ،نحوه دریافت کمکهای مردمی و هزینه کرد این وجوهات درچهارچوب قانون و مقررات،مشارکت در بحث سرویس مدارس و لباس فرم دانش آموزی و مسئولیت رؤسای انجمن مطالبی را بیان نمود.

سپس علوی نماینده انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز درخصوص برگزاری انتخابات و اهمیت کار انجمن در مدارس مواردی را مطرح کرد.

شایان ذکر است ،در این برنامه کاندیداهای انجمن اولیاء و مربیان جهت برگزاری انتخابات اهداف خود را بیان کردندوبارای گیری از حاضرین اعضای اصلی و علی البدل انجمن اولیائ و مربیان آموزش و پرورش اسلامشهرانتخاب شدند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار