جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز برگزار شد

البرز (پانا) -امیر والی پور،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز از برگزاری جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش البرز خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان  استان البرز برگزار شد

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش وپرورش البرز از برگزاری جلسه شورای استانی این انجمن با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در روز سه شنبه ( 97/10/04) در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد.

در این جلسه سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز،گفت:«انجمن های اولیا و مربیان در مدارس باید به رسالت اصلی خود که همان مشارکت مؤثر وفراگیر در فرایند آموزشی و تربیتی در مدارس است بپردازد.»

رئیس شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش البرز ضمن تشریح وظایف این شورا در سطح استان،مناطق و مدارس اظهار کرد:«شورای انجمن اولیا و مربیان باید حل مشکلات مدارس و دانش آموزان را بصورت عملیاتی و کاربردی در دستور کار خود قرار دهند.»

قاسمی با اشاره به آغاز تربیت فرزندان از محیط خانه و خانواده و لزوم توجه اولیاء به این وظیفه مهم خود بر استفاده ازخدمات مجمع خیرین مدرسه ساز و تجربه های موفق و عملیاتی شده انجمن ها تأکید نمود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز دو کارکرد سخت افزاری (ساختن) و نرم افزاری (تولید محتوا و اندیشه) را به عنوان دو کارکرد مهم در حوزه های فعالیت آموزش و پرورش معرفی نمود.

در ادامه امیر والی پور، دبیر شورای انجمن اولیاء و مربیان استان گزارشی از فعالیت های این شورا از سال 95 تا 97 ارائه نمود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز گفت:«در دوره فعالیت دو ساله شورای انجمن اولیا و مربیان استان از سال 95 تا 97 ازمجموع 48 مصوبه، 43 مصوبه اجرایی شده و 5 مصوبه در حال اجرا می باشد .

وی در ادامه به اهم مصوبات شورای انجمن اولیا و مربیان اشاره نمود.

در ادامه این جلسه علیرضا حشمدار، ازنمایندگان اولیاء عضو شورای انجمن اولیاء و مربیان استان به تشریح تبیین حقوق شهروندی درحوزه ی آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان پرداخت.

در بخش دیگری از این جلسه، حسن مهرانی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گزارشی از آخرین فعالیت های این مجمع در سطح استان ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار