بازدید بازرسان شهرستان شوش از اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان

مسجدسلیمان (پانا) - بازرسان شهرستان شوش مطابق ابلاغ مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از اداره آموزش و پرورش و برخی مدارس شهرستان مسجدسلیمان بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۷۸۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بازرسان شهرستان شوش از اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان

جانمراد داودی مدیر اموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : امروز طبق برنامه از پیش تعیین شده میزبان تیم بازدید کننده شهرستان شوش به نمایندگی اداره کل استان هستیم .امید است بتوانیم از تجربیات این عزیزان استفاده کامل را ببریم او ادامه داد :این هیات 18 نفره بازرسی به سرپرستی عبدالامیر خنیفر مدیر اداره اموزش و پرورش شوش جهت انجام وظایف محوله خود وارد شهرستان مسجدسلیمان شد.
وی افزود : یکی از شاخصها و ارکان موفقیت هرسیستم و اداره ای بازرسی و نظارت برای تقویت جنبه های مختلف کاری و رفع نواقص میباشد . بازرسی به معنای عدم اعتماد و اطمینان نیست بلکه از طریق همین نظارتها می شود نقاط مثبت را شناسایی نقاط منفی و کاستی ها را برطرف نمود؛و انشاالله با همفکری که با تیم بازدید کننده خواهیم داشت به این مهم دست یابیم .
عبدالامیر خنیفر در گفتگو با خبرنگار پانا عنوان کرد:با توجه به ابلاغیه مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان یک سری بازدیدهای دوره ای از ادارات آموزش و پرورش استان که طرح بسیار خوب و سنجیده ای است توسط واحد بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان در حال انجام است، لذا در همین راستا امروز ما بهمراه یک تیم 18 نفره خدمت دوستان و همکاران خود در مسجدسلیمان رسیدیم.او ادامه داد:این بازرسی ها در دو مرحله صورت می گیرد که مرحله اول این بازرسی ها شامل بازرسی از کارشناسان ادارات آموزش و پرورش و مدارس است. این یک نوع بازرسی بالینی است که می‌توان با دیدن مشکلات، بکمک همدیگر و با همفکری و تعامل تدابیر لازم برای حل این مشکلات اندیشیده شود و انشالله بتوانیم در هر چه بهینه تر کردن امر آموزش گام‌های اساسی تر برداریم.
در دوره دوم بازرسی که از دیماه و مطابق نظر مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان بصورت تخصصی ترصورت می‌گیرد قریب به 400 نفر از افراد خبره شهرستانهای مختلف استان انتخاب شده اند و انشا الله در ان بازدیدها کیفیت افزایش خواهد یافت و نتایج بهتری خواهیم گرفت.
وی در پایان ضمن تشکر از مهمان نوازی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان و همکاری صمیمانه کلیه بخش‌های این اداره و همچنین مدیران مدارس مورد بازدید اظهار کرد: ما امده ایم برای کسب تجربه و قطعا از این تجربیات بدست آمده در شهرستان شوش استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار