جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس گفت :

پیشگیری از آسیب رسیدن به شهروندان درزمستان با مدیریت صحیح بحران

شهرقدس(پانا)- جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری شهر قدس بیان داشت:ما هماهنگی های لازم را برای اسکان موقت شهروندان در مواقع ضروری و بحران های زمستانی انجام دادیم.

کد مطلب: ۸۷۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از آسیب رسیدن به شهروندان درزمستان با مدیریت صحیح بحران

حمید کاظمی صیاد جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری قدس، با اشاره به هماهنگی های انجام گرفته با سازمانهای مختلف در مواقع بحرانی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از آسیب رسیدن به شهروندان بر اثر سرما و یخبندان با مسئولان نهادهای شهری هماهنگی های لازم برای مدیریت بحران انجام شده تا از مصلی شهر، نمازخانه ادارات و سازمانها، مدارس و سوله های مدیریت بحران جهت اسکان اضطراری شهروندان استفاده گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: ضمن اختصاص دادن اتوبوس توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با هدف ارائه خدمات حمل و نقلی در مواقع ضروری، استقرار واحدها و تیم های اورژانس و هلال احمر، نیروهای پلیس راهور در ورودی بزرگراه های منتهی به شهر قدس و بلوارهای اصلی شهر از دیگر اقداماتی است که در سطح شهرستان برای پیشگیری و مقابله با شرایط بحرانی فصل زمستان انجام خواهد شد.

کاظمی صیاد اذعان داشت: امیدواریم با مدیریت یکپارچه و دقیق بتوانیم از تمام نهادها و نیروها بهره مند گردیم و همه این هماهنگی ها موجب می شود تا اقدامات موثر در زمان بروز مشکلات احتمالی صورت گیرد.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار