سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خبرداد:

اجرای طرح زمستان بیدار در شهرهای مختلف استان اردبیل

اردبیل (پانا) - سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز اجرای طرح زمستان بیدار از اول دی ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح زمستان بیدار در شهرهای مختلف استان اردبیل

صغری فرشی در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان مشگین شهر گفت : این طرح به مدت ده هفته و هرهفته در یکی از شهرستانهای استان اجرا می شود .
وی هدف از اجرای این طرح را معرفی بیشتر توانمندیهای مختلف گردشگری استان و جذب گردشگران داخلی و خارجی در فصول غیر گردشگری بیان کرد .
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت : در طول برگزاری این طرح برای هرهفته عناوین خاصی از جمله موسیقی اقوام ، ورزش درمانی ، صنایع دستی ، جشنواره غذاهای بومی محلی ، ساخت تندیسهای برفی و یخی و مسابقه عکاسی کودک و زمستان از نگاه دوربین تعریف شده است .
فرشی همچنین از انعقاد قرار داد با صدا وسیمای مرکز اردبیل برای ضبط و پخش هفت برنامه رادیویی و تلویزیونی جهت معرفی قابلیتهای گردشگری استان و تولید برنامه آموزشی در حوزه گردشگری خبر داد .
وی گفت از سال آینده کوچ بهاره عشایر استان اردبیل در قالب جشنواره یک هفته ای برگزار می شود و شهرستانهای واقع شده در مسیر کوچ در این جشنواره ایفای نقش خواهند کرد .
اکبرصمدی فرماندار مشگین شهر نیز در این جلسه با خاطر نشان کردن اینکه شهرستان مشگین شهر از قطب های پرورش شتر دو کوهانه در کشور است ، بر تامین زیر ساختهای گردشگری در این شهرستان خواستار برگزاری جشنواره شتر دو کوهانه در این شهرستان شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار