آیین افتتاحیه طرح ملی دادرس ناحیه 4 اصفهان برگزارشد

ناحیه 4 اصفهان (پانا) - آیین افتتاحیه هفتمین دوره طرح دادرس مخفف واژه های ( دانش آموزان آماده در روزهای سخت ) با حضور مسئولین استان و ناحیه 4 در آموزشگاه هیأت امنایی متوسطه اول خدیجه کبری (س) برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه طرح ملی دادرس  ناحیه 4 اصفهان برگزارشد

پس از برگزاری آیین افتتاحیه کریم کمال مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 ضمن اشاره به آیه 53 سوره زمر گفت : "در این آیه خداوند بندگانش را به امید داشتن و پرهیز از نا امیدی دعوت می کند ." سپس در ادامه گفت : " ناامیدی بزرگترین گناه و مرگ مطلق است و امید نقطه حرکت ما در زندگی است . چرا که زندگی باب میل انسان نیست و هرلحظه امکان وقوع حوادث طبیعی وغیر طبیعی وجود دارد پس ما باید بهتر و باهم زندگی کردن را یاد بگیریم . چرا که طرح دادرس طرحی است در این زمینه و نیاز به مهارت دارد تا بتوان در روزهای سخت یاریگر آسیب دیدگان باشیم ."

سپس خانبازی معاون اداره جوانان جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: پس از تقویت حس نوعدوستی باید مهارتهایی داشته باشیم تا بتوانیم در لحظات سخت و حتی هنگام وقوع حوادث طبیعی در دورترین نقاط به هم نوعان خود کمک کنیم ."

در پایان برای کسب رتبه سوم استانی آموزشگاه خدیجه کبری در طرح دادرس در سال تحصیلی97-96 از طیبی مدیر آموزشگاه تقدیر وتشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار