فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی کاری بسیار ارزشمند است

بیرجند(پانا) ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی انجام گرفته در مهرماه امسال، خراسان جنوبی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، ولایت، راه مقاومت، ایستادگی و پشتیبانی از نظام مقام اول را در کشور دارد، گفت: برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی کاری بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۸۷۷۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی کاری بسیار ارزشمند است

سرلشکر «محمدعلی جعفری» صبح امروز در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی که در حسینیه جماران بیرجند در حال برگزاری است، اظهار کرد: تقدیم بیش از 2 هزار شهید و تعداد زیادی جانباز و آزاده از افتخارات استان خراسان جنوبی است و مردم این استان ولایتمدار، دین دار و بابصیرت هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی انجام گرفته در مهرماه امسال، خراسان جنوبی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، ولایت، راه مقاومت، ایستادگی و پشتیبانی از نظام مقام اول را در کشور دارد، گفت: برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی کاری بسیار ارزشمند است.

جعفری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند برگزاری جلسات بزرگداشت شهدا، ادامه حرکت جهادی و شهادت است و روز به روز باید تکرار نام شهدا در جامعه ما رواج پیدا کند و در چنین جامعه ای شکست وجود نخواهد داشت، ادامه داد: برخی از مسئولان گوششان سنگین است و پیام شهدا را درست نمی شنوند، اگر بشنویم کفر، جهل و گرایش به شرق و غرب رخت برخواهد بست اما این ضعف ها به خاطر این است که پیام شهدا را نمی شنویم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که شهدا مایه رونق معنوی جامعه هستند، افزود: امروز به برکت خون شهدا حیات معنوی موج می زند و خون شهدا و راه شهدا ضمانت کننده راه الهی و استمرار حیات معنوی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با فشارهای اقتصادی و برنامه‌ریزی‌ها برای ناامنی کشور سعی دارد نظام را ناکارآمد نشان دهد، تبیین کرد: دشمنان با ملت مؤمن، ولایتمدار و بصیری مواجه‌اند که معرفت، بصیرت و ایمانشان با خون شهدا آبیاری و تضمین شده است.

جعفری با اعلام اینکه ملت ایران راه الهی و عمل به دستورات الهی را در پیش گرفته، مطرح کرد: ملت ایران راه ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و دفاع از حق که همان راه دفاع از اسلام و راه الهی است را در پیش گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه خدا اراده کرده که نور خود یعنی جوهره دین اسلام(انقلاب اسلامی) که شعار آن بر دستان ملت بزرگ ایران است به دنیا منتقل شود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی شعار، راه و مسیر زندگی اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد.

فرمانده کل سپاه مقاومت مردم غزه و فلسطین، عراق و یمن را در برابر جنایت‌ها و جنگ‌طلبی‌ها مدیون ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و به برکت خون شهیدان دانست و افزود: این‌ها شکست‌های پی‌در‌پی است که دشمنان متحمل شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز در این مقطع حساس تاریخ درحال نشان‌دادن شعار‌های اسلامی راه اسلام و مسیر زندگی اسلامی به دنیاست و این یاری دین خدا توسط ملت بزرگ ایران رمز پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما بوده و از سوئی رمز شکست‌های پی‌درپی دشمنان وعده الهی است.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: حوادث مختلفی در تاریخ انقلاب اسلامی پیش آمده و ما مات و مبهوت بودیم از اینکه این پیروزی و این نصرت از کجا و چگونه به‌دست آمد؟ حال آنکه بخش قابل توجهی از این پیروزی‌ها در برابر برنامه‌ریزی‌های گسترده دشمنان مدیون نصرت الهی و دستگیری است که خداوند متعال از مومنین در این راه می‌کند؛ بنابراین این ملت هیچ ترسی ندارند و هیچ چیز آن‌ها را اندوهگین نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه با بیان اینکه عمل به دستورات الهی و آیات نورانی قرآن کریم راه 40 ساله ملت بزرگ ایران به‌ ویژه خانواده معظم شهیدان و مومنین، مجاهدین و انقلابیون است، گفت: ملت ایران اسلامی در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی این راه را ادامه داده و به این راه افتخار می‌کنند. از خدای بزرگ عاجزانه می‌خواهیم توفیق استقامت هر‌چه بیشتر در این راه را به ما عطا فرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار