به همت سازمان بسیج سازندگی استان صورت گرفت:

اهدای 25 سری جهیزیه کامل به نوعروسان قمی

قم (پانا)- به همت سازمان بسیج سازندگی استان ، مراسم اهدای 25 سری جهیزیه کامل به نوعروسان قمی با حضور مسئولان ارشد سپاه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 25 سری جهیزیه کامل به نوعروسان قمی

علی دستوری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که این هدایا با عنایات و تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه تهیه و توزیع شده است، اظهار داشت: در این مرحله، 25 سری جهیزیه کامل شامل 11 قلم کالای اساسی برای آغاز زندگی زوج های جوان تدارک دیده شد و پیش از ظهر امروز میان خانواده های هدف توزیع گردید.

وی با اشاره به مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در اجرای این طرح افزود: این برنامه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان، جانشین فرمانده سپاه استان و نیز حجت الاسلام و المسلمین ولی زاده، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین گفت: انشاالله با کمک خیرین استان بنا داریم در آینده نیز در چند مرحله، طرح اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان قمی را به خصوص با اولویت مناطق محروم و روستاها به اجرا در آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار