قلعه‌نویی: علیرضا فغانی قلدرخان فوتبال ایران شده است

(پانا) - سرمربی سپاهان در گفت‌وگویی رادیویی از داور این تیم مقابل پرسپولیس به شدت انتقاد کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
قلعه‌نویی: علیرضا فغانی قلدرخان فوتبال ایران شده است

امیر قلعه‌نویی که روز گذشته پس از دیدار مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری بازی شرکت نکرده بود امروز روی خط رادیو تهران آمد تا درباره بازی حرف بزند و همانطور که قابل پیش‌بینی بود حجم وسیعی از انتقادات تند او علیه علیرضا فغانی داور دیدار روز گذشته بود.

البته او در ابتدا حملاتش را متوجه حسین خبیری، مشاور مدیرعامل پرسپولیس کرد که پیش از دیدار مقابل سپاهان مدعی شده بود این تیم اصفهانی 15 امتیاز از اشتباهات داوری سود کرده است. سرمربی سپاهان در واکنش به اظهار نظر خبیری گفت:

«اگر یک پنجره نقل و انتقالات بسته شده است، روی اشتباهات مدیران بوده اما این که دلیل نمی‌شود که همه پنجره‌ها برای این تیم باز شود. خبیری کیست و کجای فوتبال ما بوده است که به خودش اجازه می دهد در مورد تیم مردمی سپاهان صحبت کند؟ اینها از کجا به فوتبال آمده‌اند؟ مثل آقایی که به استقلال آمد و با روابط فامیلی‌اش پدر استقلال را در آورد. وقتی امثال دادکان و مصطفوی در خانه نشسته‌اند این آقایان به خود اجازه می‌دهند از هفته قبل برنامه ریزی کنند و به باشگاه مردمی سپاهان توهین کنند.»

اما بخش دوم حرف‌های قلعه‌نویی درباره علیرضا فغانی بود، سپاهانی‌ها اعتقاد دارند روز گذشته فغانی در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اشتباه کرده و پیش از اینکه اعلام پنالتی شود،گادوین منشا روی مدافع سپاهان خطا کرده است. قلعه‌نویی درباره فغانی گفت: «کسی در این مملکت جرات ندارد به این آقا حرف بزند. این آقا شده قلدرخان فوتبال ایران. حرف هم که به او بزنیم می‌گوید بیرونت می‌کنم. ببنید هفته قبل چه بلایی سر سپیدرود آورد؟ آقای فغانی به جام جهانی و المپیک رفتی که رفتی! اینها دلیل نمی‌شود هر کاری خواستی انجام بدهی. بازی با ذوب‌آهن را آنالیز کنید ما با اشتباهات داوری باختیم. مقابل نساجی هم در جام حذفی پنالتی صددرصد ما را نگرفت.»

سرمربی سپاهان اما در ادامه اظهاراتش از مشکل علیرضا فغانی با او خبر داد و گفت: «من با سند می‌گویم او با شخص من مشکل دارد. آقای فغانی، شما که با من مشکل داری چرا به سپاهان ضربه می‌زنی؟ فغانی نگاه بالا به پایین پیدا کرده و خودشیفته شده است. اگر یک داور اشتباهات او را می‌کرد 4 هفته محرومش می‌کردند اما ایشان هر داوری که داشته جنجال درست کرده و اصلا کسی جرأت نمی‌کند به او حرف بزند. آقای فغانی معرفت و مردانگی داشته باش و بگو برای تیم‌های قلعه نویی سوت نمی‌زنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار