تغییر موضع ژنرال در برابر مرد پرتغالی؛ عذرخواهی کی‌روش از قلعه‌نویی جواب داد

(پانا) – سرمربی سپاهان اصفهان که یکی از منتقدان جدی کارلوس کی‌روش بوده با تغییر ادبیات در آستانه جام ملت‌ها به پیام عذرخواهی کی‌روش پاسخ داد.

کد مطلب: ۸۷۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تغییر موضع ژنرال در برابر مرد پرتغالی؛ عذرخواهی کی‌روش از قلعه‌نویی جواب داد

امیر قلعه‌نویی با حضور در سپاهان این تیم را که طی فصل‌های گذشته برای سقوط نکردن می‌جنگید یکبار دیگر احیا کرد و آنها به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شدند تا نشان دهند در کنار تیم‌های پرسپولیس و پدیده از شانس‌های اصلی قهرمان در لیگ برتر هفدهم هستند.

سرمربی سپاهان با پایان نیم فصل اول در صفحه اینستاگرامش با انتشار پستی برای هواداران این تیم نکاتی را مطرح کرد. در کنار حرف زدن قلعه‌نویی درباره سپاهان، نکته جالب‌تر موضع او درباره کارلوس کی‌روش است.

در حالی که طی روزهای گذشته سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه فیس بوکش از همه مربی‌های منتقد و حامی‌اش به غیر از برانکو و علی کریمی عذرخواهی کرده بود امروز قلعه‌نویی در پستی که منتشر کرد ادبیات متفاوتی را درباره مرد اول فوتبال ایران مطرح کرد تا نشانه‌های آب شدن یخ روابط کی‌روش و ژنرال سابق استقلال نمایان شود.

قلعه‌نویی در مطلبی نوشت:

نیمه اول فصل برای ما به پایان رسید. هفته آخر از خودمان راضی نبودیم؛ اگرچه آن اتفاقات ناخوشایند قبلی تکرار شد تا نشان بدهد روزهای سخت تری در انتظار ماست.

از هواداران صبور و همراه سپاهان برای عشق همیشگی شان ممنونم. از هوادارانی که حمایت شان دلگرمی بزرگی برای ایستادگی روزهای اخیر بود. در این وقفه طولانی، آنچه می ماند سخت‌کوشی و تقویت برای نیم فصل دوم است تا خاطره‌ای شیرین برای سپاهان طلایی رقم بزنیم.

می‌گویند مورینیو گفته مربی گری را بیشتر از روزهای قبل دوست دارم چون سخت تر شده است؛ در روزهای سخت آینده بیشتر عاشق کارم خواهم بود.

لیگ فشرده این فصل به خواب زمستانی رفت و اکنون نوبت تیم ملی است. آرزوی سربلندی و موفقیت هم برای تیم ملی و کارلوس کی‌روش دارم تا قهرمانی چهارم میسر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار