نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی؛

آموزش و پرورش از ظرفیت ماده ۲۷ برای تامین منابع مالی استفاده کند

قزوین (پانا) - نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ در تغییر کاربری فضاهای آموزشی می تواند بخشی از نیازهای مالی مورد نیاز آموزش و پرورش را تامین کند.

کد مطلب: ۸۷۷۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش از ظرفیت ماده ۲۷ برای تامین منابع مالی استفاده کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، بهمن طاهرخانی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتمات استانداری برگزار شد اظهار داشت: تامین نیازهای بیش از ۲۴۰ هزار دانش آموز استان نیازمند منابع مالی زیادی است و باید از همه ظرفیت ها استفاده کنید تا پاسخگوی وضعیت کنونی باشید.

وی افزود: اجرای ماده ۲۷ قانون درتغییر کاربری فضاهای آموزشی وفروش آن میتواند منبع مالی خوبی برای آموزش و پرورش باشد و این فرصت را از دست ندهید.

طاهرخانی یادآورشد: بسیاری از مدارس حد نصاب دارد که محدودیت ایجاد می کند و نمی توان نیازها را تامین کرد.

وی اظهارداشت: اجرای طرح نماد در مدارس از فعالیتهای خوبی است که می تواند آسیب های این حوزه را کاهش داده و گره گشای برخی امور باشد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درعصری که در جهان شاهد از خود بیگانگی هستیم توجه به مسایل تربیتی بسیار مهم است و با استحاله ایجاد شده که ناشی از فقر دینی است باید از بروز بحرانهای اخلاقی در مدارس بشدت جلوگیری کنیم.

وی گفت: با اتکا به غنای دینی باید بتوانیم با تهدید و آسیب های اجتماعی بویژه در مدارس مقابله کنیم.

طاهرخانی بیان کرد: برای رسیدن به تعالی اخلاقی فقط توجه به فضای آموزشی کارساز نیست لذا با توجه به امور معنوی باید مراقب باشیم تا دانش آموزان از فرهنگ اسلامی دور نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار