جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا: استکبار جهانی با همه توان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است

یاسوج (پانا) ـ جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: استکبار جهانی از اول پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام ما بود و از هیچ راه و ظرفیتی دریغ نکرده است.

کد مطلب: ۸۷۷۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا: استکبار جهانی با همه توان به دنبال ضربه  زدن به نظام اسلامی  است

سردار محسن فتحی زاده، در مراسم تشیع پیکر مطهر یکی از شهدای حادثه تروریستی چابهار در یاسوج، گفت: استکبار جهانی با همه توان به دنبال ضربه نظام اسلامی ما بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه همرزمان ما در نیروی انتظامی همواره آماده جانفشانی برای حفظ امنیت جامعه اسلامی هستند، اظهارکرد: استکبار جهانی از اول پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام ما بود و از هیچ راه و ظرفیتی دریغ نکرده است.

فتحی زاده بیان کرد: قطعا عقبه این مزدوران و تروریستی ها را دنبال خواهیم کرد و به دستگاه قضایی خواهیم سپرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتطامی برابر ماموریت های خود همواره در راستای حفظ امنیت شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی می کند.

فتحی زاده اضافه کرد: شهیدان با نثار جان خود مسئولیت سنگینی را بر دوش ما گذاستند.

همچنین سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: ما هر چه داریم را مدیون شهدا هستم.

وی افزود: نیروی انتظامی در دفاع از نظام و انقلاب و امنیت وطن و مرز و بوم کشور با تمام توان و قدرت تلاش خواهد کرد.

انصاری اظهار کرد: در حادثه تروریستی چابهار دو نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد(شهید رنجبر و آقای آماده مصدوم) شهید و مصدوم شدند.

فرمانده انتطامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا پرچم شهادت در این کشور وجود دارد دشمنان نخواهند توانست به این نظام و انقلاب اسلامی خدشه ای وارد کنند.

انصاری اضافه کرد: نیروی انتظامی کشور تاکنون ۱۳هزار شهید تقدیم کشور کرده که ۸هزار تن از این شهدا در دوران دفاع مقدس و ۵ هزار شهید برای امنیت کشور بوده است. از این تعداد شهید نیروی انتطامی ۸۹شهید از این استان بوده است.

صبح امروز مراسم تشییع شهید ستوان دوم «داریوش رنجبر»، که در چابهار استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسیده بود با حضور پرشور و گسترده اقشار مردم و مسئولان در شهر یاسوج تشییع شد.

لازم به ذکر است که در حادثه تروریستی شهرستان چابهار، از استان کهگیلویه و بویراحمد یک نفر مصدوم(آقای آماده) و یک تن نیز شهید(شهید رنجبر) شدند.

نیروی انتظامی کشور تاکنون ۱۳هزار شهید تقدیم کشور کرده که ۸هزار تن از این شهدا در دوران دفاع مقدس و ۵ هزار شهید برای امنیت کشور بوده است. از این تعداد شهید نیروی انتطامی ۸۹شهید از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار