دانشجویان موتور محرک جامعه هستند

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به نقش قشر دانشجو گفت: دانشجویان موتور محرک جامعه هستند.

کد مطلب: ۸۷۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان موتور محرک جامعه هستند

رضا زینی وند مقدم در این دیدار و گفتگو که به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در پردیس علامه طباطبایی و پردیس آیت اله کمالوند خرم آباد انجام گرفت رسالت دانشجو را هدایت و روشنگری در جامعه دانست و گفت:وظیفه دانشجویان در کنار مطالعه و تحصیل علم ، باید دغدغه‌مند بوده و با دقت مسائل جامعه خود را رصد کرده و با حضور فعال در همه صحنه‌ها به فکر هدایت و راهنمایی جامعه خود باشد.

وی افزود: دانشجو قشری پیشگام و پیشرو در تمام فعالیت‌های جامعه است، چون دانشجو نسبت به درد‌های جامعه حساسیت دارد و این حساسیت مانع از انفعال او می‌شود، از این‌رو است که دانشجو نمادی از پویایی، نشاط، انگیزه و عمل در عین آگاهی است.

زینی وند مقدم در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار از شما دانشجویان عزیز در این مجموعه علمی و دانشگاهی این است که به عنوان فرهیختگان جامعه اسلامی، روحیه استکبار ستیزی و مطالبه‌گری را توام با بصیرت در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه و جهان، در خود پرورش دهید.

در ابتدای این دیدار دانشجویان مسائل صنفی، علمی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را بیان کرده و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نسبت به پیگیری مباحث مطرح شده صنفی و آموزشی و رفع موانع و مشکلات مرتبط قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار