بخشدار مرکزی قرچک خبر داد:

ضرورت استفاده از ظرفیت روستاها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

قرچک(پانا) - بخشدار مرکزی قرچک گفت: ظرفیت روستاها در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مهم و محوری است، به گونه ای که اگر شرایط بهره گیری از این ظرفیت ها خلق شود، بسیاری از مشکلات امروز جامعه مرتفع خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت روستاها  در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

علیرضا رشیدیان درجریان بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی روستای داودآباد شهرستان قرچک،که به همراه رئیس سازمان بسیج استان تهران،فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک و دیگر مسئولان قرچک انجام شد، در سخنانی اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاهای قرچک با مشارکت بسیج سازندگی سپاه در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشت و درمان انجام شود تا در قالب این طرحها، اشتغالزایی در روستاها نیز تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها افزود: دولت برای محقق ساختن کامل مقوله اقتصاد مقاومتی و اشاعه این فرهنگ در سطح جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

رشیدیان با بیان اینکه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت است، گفت:مدیریت این طرح در روستاها متناسب با مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و برگرفته از الگوی اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاه های اجرایی انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار