نشست مسئولین موسسه ترویج فرهنگ قرآنی کشور با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : فعالیت های قرآنی در آموزش و پرورش اثرهای زیادی روی سایر جنبه های تربیتی دارد .

کد مطلب: ۸۷۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست  مسئولین موسسه ترویج فرهنگ قرآنی کشور با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

نشست صمیمی مسئولین موسسه ترویج فرهنگ قرآنی کشور با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .
حجت الاسلام والمسلمین موحدی نژاد مشاور عالی حاج آقا قرائتی و مدیر موسسه ترویج فرهنگ قرآنی درسهای از قرآن در دیدار با ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن قدر دانی از تلاش های این اداره کل در توسعه و ترویج مسابقه درسهای از قرآن ، گزارشی از فعالیت های قرآنی موسسه و ارائه و اجرای مسابقه درسهایی از قرآن در آموزش و پرورش و مدارس ارایه داد .

در این نشست ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : فعالیت های قرآنی در آموزش و پرورش اثرهای زیادی روی سایر جنبه های تربیتی دارد .

کرمی افزود : نقش راه در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است که شش ساحت تربیتی دارد تا با تربیت دینی دانش آموزان آنان در طراز نظام اسلامی ایران باشند .

کرمی گفت : قرآن دریایی بیگران از نشانه ها است تا بتوانیم با تعقل و فهم بیشتر نسبت به آفریدگار هستی ، جهان بیرامونی و آثار و برکت های آن به معرفت دست یابیم .

کرمی تصریح نمود : هدف اساسی در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموزان است یعنی دانش آموزان علاوه بر یاد گیری مطالب درسی و افزودن بر دانش خود باید علوم قرآنی را یاد بگیرند . و قرآن را سر لوحه امور زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند تا از آسیب های اجتماعی در امان بمانند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار