نماینده ولی فقیه در استان اردبیل :

ارتش در سخت ترین لحظات خدمات ارزشمندی انجام داده است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین لحظات، خدمات سرنوشت‌سازی انجام داده است و ما به این ارتش افتخار می‌کنیم.

کد مطلب: ۸۷۶۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتش در سخت ترین لحظات خدمات ارزشمندی انجام داده است

آیت ا... سید حسن عاملی که در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن ولایت اردبیل سخن می گفت افزود: .ما به داشتن چنین ارتشی افتخار می‌کنیم و قدردان خدمات ارتشیان هستیم .
وی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، گفت: در سایه اقتدار ارتش و دیگر نیروهای مسلح ، کشورمان به امنیت مثال‌زدنی دست یافته است .
عاملی تصریح کرد: دنیا روی ارتش جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده و ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مدرسه و دانشگاه است که علاوه بر عرصه نظامی در عرصه‌های فرهنگی نیز پیشگام بوده است .
امام جمعه اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به خود افتخار می‌کند که میزبان قدوم قاریان و حافظان ارتشی قرآن کریم است و از این که این مسابقات قرآنی به صورت باشکوه برگزار شد خوشحالیم و از مسئولان برگزاری این مسابقات و تیپ 40 متحرک ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم .
در این مراسم همچنین جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در خاورمیانه شاهد ناامنی هستیم ولی به برکت خون شهدای والامقام و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ، امنیت بسیار خوبی در ایران حاکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشد .
امیر نوذر نعمتی اظهار داشت: در حال حاضر وحدت و همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و خنثی‌کننده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است .
وی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، گفت: در سایه اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری ، کشورمان به امن‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار